حضور دو هزار نفر از سران ارشد کشورهای جهان در تلکوم ۲۰۰۹

به گزارش سازمان خبری موبنا  روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد : ۱۹۱ کشورعضو ITU از جمله ایران و ۴۵۶ شرکت فعال در عرصه ارتباطات و مخابرات از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت در این نمایشگاه شرکت دارند . تدوین استراتژیهای بلند مدت و جهانی توسط سران ارشد کشورهای سراسر جهان به همراه اشخاصی چون …

به گزارش سازمان خبری موبنا  روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد : ۱۹۱ کشورعضو ITU از جمله ایران و ۴۵۶ شرکت فعال در عرصه ارتباطات و مخابرات از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت در این نمایشگاه شرکت دارند .

تدوین استراتژیهای بلند مدت و جهانی توسط سران ارشد کشورهای سراسر جهان به همراه اشخاصی چون بان کی مون ؛ رئیس سازمان ملل متحد ، نقطه اصلی تمرکز ITU در نمایشگاه امسال است .

گشتی در سالنهای مختلف نمایشگاه تلکوم ۲۰۰۹ به خوبی بیانگر حرکت سریع و نوآورانه صنعت ارتباطات و پیگیری آن توسط رهبران دولتها ، وزرا ، سفرا ، سازمانهای سیاستگذاری عرصه مخابرات و همچنین فعالان بخش خصوصی این صنعت است .

بررسی نقش تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطی ICT’s  در زمینه مسائلی مثل تغییرات آب و هوائی ، نجات اقتصاد جهانی و امنیت فضای سایبر در دنیای صنعتی امروز ، موضوع اصلی بحث در جلسات این نمایشگاه است .

۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا