رییس جمهوری ۱۰ طرح پستی را افتتاح می کند

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از وزارت ارتباطات مسعود حسین آبادی عضو هیات مدیره شرکت پست با بیان این مطلب اظهار داشت: شش طرح مربوط به حوزه فناوری اطلاعات، در راستای مدرن سازی پست اجرایی شده که عصر امروز به بهره برداری می رسد.وی افزود: دستگاه “سلف سرویس پستی” برای ارایه خدمات شبانه …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از وزارت ارتباطات مسعود حسین آبادی عضو هیات مدیره شرکت پست با بیان این مطلب اظهار داشت: شش طرح مربوط به حوزه فناوری اطلاعات، در راستای مدرن سازی پست اجرایی شده که عصر امروز به بهره برداری می رسد.
وی افزود: دستگاه “سلف سرویس پستی” برای ارایه خدمات شبانه روزی به متقاضیان و همچنین تحویل هوشمند مرسولات به مردم به کمک دستگاه های PAD ، از جمله پروژه هایی است که مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با اشاره به دیگر پروژه هایی که در حوزه فناوری اطلاعات اجرایی شده است، گفت: افتتاح سرویس GPS روی ناوگان پستی کشور به منظور رهگیری برخط (Online) و همچنین بهره برداری از شبکه اینترانت پستی در ۷۰۷ نقطه جغرافیایی از دیگر پروژه هایی است که عملیاتی شده و به بهره برداری می رسد.
عضو هیات مدیره شرکت پست ادامه داد: ساختمان های تجزیه مبادلات پستی در استان های خراسان شمالی، جنوبی و سالن مبادله فرودگاه امام خمینی(ره)، شش مرکز آموزش علمی کاربردی پست در سطح کشور همچنین چاپخانه تمبر شرکت پست از دیگر پروژه هایی است که عصر امروز با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
حسین آبادی گفت: به دلیل همزمانی روز جهانی کودک و روز جهانی پست، تمبرهای طراحی شده برای این منظور با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات به صورت همزمان رونمایی خواهد شد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا