ارایه خدمات بانکی بر خط در روستاها

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از وزارت ارتباطات، محمود هراتیان نژادی اظهار داشت: با اجرایی شدن این پروژه امکان ارایه خدمات بانکی به صورت برخط (Online) به ساکنان روستاها فراهم می شود.وی افزود: این نرم افزار به صورت پایلوت در دفاتر ICT روستایی استان گلستان، نصب و راه اندازی شده است.وی با …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از وزارت ارتباطات، محمود هراتیان نژادی اظهار داشت: با اجرایی شدن این پروژه امکان ارایه خدمات بانکی به صورت برخط (Online) به ساکنان روستاها فراهم می شود.
وی افزود: این نرم افزار به صورت پایلوت در دفاتر ICT روستایی استان گلستان، نصب و راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه نرم افزار سیمیا (نرم افزار جامع بانکی روستایی) مراحل مناسب سازی خود را طی می کند، خاطر نشان کرد: این نرم افزار تا پایان سال جاری در تمامی دفاتر خدمات ارتباطی روستایی که دارای خط ارتباطی دیتا هستند نصب و راه اندازی خواهد شد.
عضو هیات مدیره پست بانک ایران تصریح کرد: به کمک این نرم افزار، علاوه بر ارتباط با سیستم یکپارچه بانکی پست بانک، می توانیم با تمامی بانک هایی که رویه بانکداری متمرکز را مورد استفاده قرار می دهند، تبادل مشتری انجام دهیم.
وی تأکید کرد: همچنین با استفاده از این نرم افزار، تمامی عملیات بانکی مجاز در دفاتر ICT روستایی به صورت بر خط (Online) و در کمترین زمان ممکن به متقاضیان ارایه می شود.
وی در خصوص مزایای اجرای این پروژه ادامه داد: با نصب و راه اندازی نرم افزار سیمیا در روستاها، ساکنان آن می توانند در نزدیک ترین دفتر خدمات بانکی، پست بانک ایران سپرده گذاری کرده و از طریق هر یک از دفاتر خدمات بانکی روستایی دیگر، فعالیت های بانکی خود را انجام دهند.
هراتیان نژادی درباره آخرین وضعیت نرم افزار جامع بانکی پست بانک که در شهرها فعال است نیز گفت: نرم افزار “فراز” در تمامی شعب پست بانک در سطح کشور نصب و راه اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر در حال بهینه سازی و تکمیل این نرم افزار از جنبه سخت افزاری و نرم افزاری هستیم.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا