شبکه های نوکیا زیمنس برنده قرارداد در بحرین

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شبکه های نوکیا زیمنس به این ترتیب شبکه رادیویی شرکت زین بحرین را مدرنیزه می کند.این شرکت همچنین هسته شبکه و سیستم شارژ اعتباری شبکه زین بحرین را هم ارتقا داده و به روز می کند.Nokia Siemens Networks همچنین معماری شبکه زین …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شبکه های نوکیا زیمنس به این ترتیب شبکه رادیویی شرکت زین بحرین را مدرنیزه می کند.
این شرکت همچنین هسته شبکه و سیستم شارژ اعتباری شبکه زین بحرین را هم ارتقا داده و به روز می کند.
Nokia Siemens Networks همچنین معماری شبکه زین بحرین را به منظور گذار یا تبدیل به  شبکه all-IP flat ، آغاز می کند.
” محمد زین العابدین ” مدیر عامل شرکت زین بحرین گفت :  در دنیای تجارت امروزی ، باید پیشاپیش هرآنچه مشتری می خواهد فراهم کرد . در حیطه سرویس پهن باند موبایلی ما به یک ارتقا و همچنین پلتفرم فراگیر نیاز داریم که شرکت شبکه های نوکیا زیمنس آنرا از طریق اقدامات و شیوه های گوناگون برای ما فراهم می کند.
Nokia Siemens Networks هسته شبکه موجود زین بحرین را با ارایه جدیدترین سیستم سوییچینگ نرم موبایلی / Mobile Softswitching (MSS) ، موجود ، تغییر می دهد.
اجرای پروژه Flexi Multiradio Base Stations قابلیت پشتیبانی سرویس دهی شبکه های WCDMA, HSPA/HSPA+ و LTE را ازطریق یک نرم افزار ساده ارتقا یافته برای شرکت زین بحرین ظرف مدت یک سال فراهم می کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا