دکل آنتن موبایل با توربین بادی راه اندازی می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” انگیجت موبایل” ،  این اقدام در پی آزمایش موفقیت آمیز توربین های بادی درکشور آفریقایی نیجریه صورت می گیرد.این سیستم تولید  و استفاده از برق توربین بادی در دکل های آنتن موبایل قراراست در ماه نوامبر ( آبان – آذر) سال جاری بطور آزمایشی راه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” انگیجت موبایل” ،  این اقدام در پی آزمایش موفقیت آمیز توربین های بادی درکشور آفریقایی نیجریه صورت می گیرد.
این سیستم تولید  و استفاده از برق توربین بادی در دکل های آنتن موبایل قراراست در ماه نوامبر ( آبان – آذر) سال جاری بطور آزمایشی راه اندازی شود.
” یان گاردنر” مدیر عامل شرکت  Helix Wind گفت ، راه اندازی دکل های آنتن تلفن همراه با استفاده از توربین های بادی  Helix Wind در بازارهای درحال توسعه  مناطق دوردست ، موقعیتی بسیار عالی برای این شرکت است.
وی افزود ، درحال حاضر ، برق مورد نیاز این دکل ها از طریق ژنراتورهای دیزلی  که موجب آلودگی هوا شده  و هزینه گزافی برای راه اندازی آنها می شود ، تامین می شود.
استفاده از این توربین های بادی درمناطقی که از شبکه توزیع برق مناسب ،  قابل اطمینان ، سهل الوصول و یا ارزان قیمت  برخوردارنیستند ، کارآیی دارد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا