واگذاری مخابرات، قانونی اما غیر رقابتی

رییس کمیته مخابرات مجلس با انتقاد از نبود شرایط رقابتی در نحوه واگذاری سهام مخابرات گفت: متاسفانه گروهی نخواستند این واگذاری در یک شرایط رقابتی صورت گیرد. علی مطهری عضو کمیسیون صنایع ومعادن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «فردا» اظهار داشت: شرایطی که در بورس برای واگذاری شرکت مخابرات وجود داشت هرچند به لحاظ قانونی …

رییس کمیته مخابرات مجلس با انتقاد از نبود شرایط رقابتی در نحوه واگذاری سهام مخابرات گفت: متاسفانه گروهی نخواستند این واگذاری در یک شرایط رقابتی صورت گیرد.

علی مطهری عضو کمیسیون صنایع ومعادن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «فردا» اظهار داشت: شرایطی که در بورس برای واگذاری شرکت مخابرات وجود داشت هرچند به لحاظ قانونی مشکلی نداشت ولی از یک فضای عادلانه ورقابتی به دور بود.

وی اضافه کرد: تا زمانی که قانون، ورود شرکت های شبه دولتی را از حضور در واگذاری ها منع نکند نحوه واگذاری شرکت های مخابرات وشرکت های مشابه مشکل قانونی ندارد.

رییس کمیته مخابرات مجلس با تاکید براینکه اصلاح قانون اصل ۴۴ یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، گفت: قانون سیاست های های اصل ۴۴ داری اشکلات جدی است که بزرگترین آن اجازه ورود شرکت های شبه دولتی در واگذاری ها است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا