LE گوشی هزار و ۸۰۰ دلاری گرسو

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گرسو یکی از برندهای لوکسی است که به خلق گوشی های منحصر به فرد و گرانقیمت علاقه دارد.در ساخت گوشی Gresso Grand Monaco LE از چرم خالص استفاده شده و نیز مقاوم در برابر نفوذ مواد شیمیایی بهره برده شده است. این …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گرسو یکی از برندهای لوکسی است که به خلق گوشی های منحصر به فرد و گرانقیمت علاقه دارد.
در ساخت گوشی Gresso Grand Monaco LE از چرم خالص استفاده شده و نیز مقاوم در برابر نفوذ مواد شیمیایی بهره برده شده است. این فناوری که در این گوشی به کار برده شده همانند روشی است که در ساخت چرم اتومبیل های گرانقیمت ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد.
این مدل گوشی در دو رنگ مشکی و قرمز به بازار عرضه می شود.در ساخت این گوشی همچنین از تیتانیوم و سرامیک چند لایه استفاده شده و صفحه نمایش آن نیز از یاقوت کبود ضد خش ساخته شده است.
صفحه کلید این گوشی با لیزر حکاکی شده و سطح رویی گوشی همانند آینه صاف و شفاف به نظر می رسد.بخش بالایی و کلیدهای ناوبری گوشی هم از فلز مقاوم و ضد زنگ ساخته شده اند.
از ویژگی های فنی گوشی Gresso Grand Monaco LE  می توان به بلوتوث، ایمیل، پشتیبانی از سرویس های شبکه EDGE و دوربین ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.
قیمتی که برای گوشی Gresso Grand Monaco LE در نظر گرفته شده یک هزار و ۸۰۰ دلار آمریکا است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا