نشست تخصصی در غرفه بنیاد شهید برگزار می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا این نشست با موضوع رسانه های دیجیتال، فرهنگ ایثار و شهادت؛ چالش ها و فرصت ها با حضور کارشناسان متخصص این حوزه روز شنبه ۱۱ مهر ماه برگزار می شود.سخنرانان این نشست تخصصی غفاری، هاشمی و رضایی از کارشناسان متخصص این حوزه هستند.بنابراین گزارش این نشست در تاریخ ۱۱ مهرماه …

به گزارش سازمان خبری موبنا این نشست با موضوع رسانه های دیجیتال، فرهنگ ایثار و شهادت؛ چالش ها و فرصت ها با حضور کارشناسان متخصص این حوزه روز شنبه ۱۱ مهر ماه برگزار می شود.
سخنرانان این نشست تخصصی غفاری، هاشمی و رضایی از کارشناسان متخصص این حوزه هستند.بنابراین گزارش این نشست در تاریخ ۱۱ مهرماه ساعت ۱۵ تا ۱۶ در محل مصلی بزرگ تهران برگزار می شود.همزمان با آغاز به کار جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بنیاد شهید با مسوولان برگزاری این جشنواره تفاهم نامه ای را امضا کرد که براساس این تفاهم نامه بنیاد از تولیدکنندگانی که نرم افزارهایشان با مفاهیم شهید و شهادت در ارتباط بوده و در جهت ترویج «فرهنگ ایثار و شهادت» باشد حمایت می کند.
بنیاد شهید انقلاب اسلامی همکاری خود با نمایشگاه رسانه های دیجیتال را از سال گذشته و همزمان با نمایشگاه دوم آغاز کرده است. حضورعلاقه مندان در نشست های تخصصی جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال آزاد است.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، از هشتم تا هجدهم مهرماه امسال در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا