معرفی گوشی های پرفروش در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی ۲۷۰۰  نوکیا که  به بهای ۱۳۰ هزار تومان فروخته می شود توانست به دلیل استقبال مشتریان در لیست گوشی های پرفروش قرار گیرد.صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارتmicroSD TransFlash تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی ۲۷۰۰  نوکیا که  به بهای ۱۳۰ هزار تومان فروخته می شود توانست به دلیل استقبال مشتریان در لیست گوشی های پرفروش قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارتmicroSD TransFlash تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی ۲۷۰۰  نوکیا به شمار می آید.
دومین مقام پرفروش گوشی های نوکیا به مدل ۵۸۰۰ اختصاص داده شد که با قیمت ۳۱۰ هزارتومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی C901 سونی اریکسون که از چندی پیش به دلیل استقبال مشتریان در صدر لیست خوش فروش ترین های این برند قرار گرفت است همچنان پرفروش است.
این گوشی  با قیمت ۲۲۵ هزار تومان در بازار به فروش می رسد از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت  Memory Stick MicroM2  تا هشت گیگابایت و صفحه نمایش TFT است.
دو مدل گوشی W902 و G705 نیز به ترتیب به بهای ۲۵۵ و ۲۲۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی F350 ال جی نیز با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومانی  توانسته مقام اول گوشی های پرفروش ال جی را به خود اختصاص دهد.
این گوشی تاشو که از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی بهره می برد مورد تقاضای اکثر بانوان ایرانی قرار گرفته است.
گوشی C3053 سامسونگ که به بها ی ۸۸ هزار تومان به فروش می رسد در بازار امروز تلفن همراه به عنوان گوشی خوش فروش معرفی شد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA، حافظه داخلی ۱۵ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD TransFlash تا هشت گیگابایت از ویژگی های گوشی C3053 سامسونگ به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا