سیستم آسیکودای جهانی گمرگ آبان ماه بهره برداری می شود

رضا جمهوری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه با توجه به آخرین تصمیمات جلسه TRT ، پیاده سازی آسیکودای جهانی درهفت فاز صورت می گیرد ، گفت: تولید نمونه اولیه ترانزیت آسیکودای جهانی و فعالیت های آموزشی این پروژه  درفاز اول قرار دارد. وی اظهار داشت:پیاده سازی آسیکودای جهانی در …

رضا جمهوری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه با توجه به آخرین تصمیمات جلسه TRT ، پیاده سازی آسیکودای جهانی درهفت فاز صورت می گیرد ، گفت: تولید نمونه اولیه ترانزیت آسیکودای جهانی و فعالیت های آموزشی این پروژه  درفاز اول قرار دارد.
وی اظهار داشت:پیاده سازی آسیکودای جهانی در دو گمرگ و گسترش این پروژه در ۱۰ گمرگ به ترتیب در فاز دوم و سوم  این طرح به حساب می آید.
معاون طرح و برنامه گمرک افزود: تولید نمونه اولیه سایر رویه های گمرکی ، پیاده سازی سایر رویه ها در دو گمرک ، گسترش سایر رویه ها در ۱۴ گمرک و تبادل داده ها و ارتباط با سایرارگان ها و سازمان ها در فاز های بعدی این پروژه  جای گرفته است.
سیستم آسیکودای جهانی کلیه رویه‌های گمرکی را پوشش خواهد داد و اجرای این سیستم در گمرکات ، منجر به استقرار گمرک الکترونیکی در کشور می‌شود.
اجرا و پیاده‌سازی سیستم آسیکودای جهانی در گمرک ایران طی مدت ۲ سال در ۴ فاز به انجام خواهد رسید.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا