اولین سیستم تلفن بی سیم دوگانه معرفی شد

به گزارش گرو اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس ” ،  این سیستم یا دستگاه ترکیبی از فن آوری تلفن همراه و تلفن ثابت بی سیم است.VTech DS6321-3 اولین سیستم تلفن بی سیم در جهان است که امکان دانلود تا ۶ هزار شماره دفتر راهنمای تلفن را با استفاده از سیستم اتصال بی …

به گزارش گرو اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس ” ،  این سیستم یا دستگاه ترکیبی از فن آوری تلفن همراه و تلفن ثابت بی سیم است.
VTech DS6321-3 اولین سیستم تلفن بی سیم در جهان است که امکان دانلود تا ۶ هزار شماره دفتر راهنمای تلفن را با استفاده از سیستم اتصال بی سیم BlueTooth برای کاربر فراهم می کند.
با استفاده از این سیستم جدید کاربران می توانند مکالمه های تلفنی ورودی  و خروجی شان را بدون مشکل و براحتی از طریق گوشی همراه  و تلفن ثابت را از طریق یک گوشی بی سیم  برقرارکنند.
قیمت خرده فروشی این دستگاه ۹۹.۹۵ دلار اعلام شده است.
VTech DS6321-3 همچنین قابلیت انتقال مکالمه تلفنی یا مکالمه چند تایی ( کنفرانس تلفنی) بین چند گوشی و همچنین سیستم یا مخابرات داخلی  را انتقال دهد و از این نظر وسیله ای ایده آل برای استفاده در منازل و دفاتر یا شرکت های کوچک به شمار می آید.
این وسیله دارای یک صفحه نمایش مجزا گسترده  LCD   با نور پس زمینه برای دید بهتر ، سیستم پاسخگویی دیجیتال با قابلیت ضبط تا ۱۴ دقیقه و ثبت زمان برقراری تماس و شماره تماس گیرنده  و انتظار مکالمه است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا