ثبات بازار گوشی های ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، توازن در عرضه و تقاضا برای انواع گوشی های ال جی باعث شده تغییر قیمتی در این نوع گوشی ها ایجاد نشود.گوشی KF350 و KE990 ال جی که از چندی پیش در لیست گوشی های پرفروش این برند قرار گرفته است از یک ماه گذشته با ثبات قیمت ۱۷۰ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، توازن در عرضه و تقاضا برای انواع گوشی های ال جی باعث شده تغییر قیمتی در این نوع گوشی ها ایجاد نشود.
گوشی KF350 و KE990 ال جی که از چندی پیش در لیست گوشی های پرفروش این برند قرار گرفته است از یک ماه گذشته با ثبات قیمت ۱۷۰ و ۲۱۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی KF510 ال جی نیز که با امکانات مناسب توانسته مورد تقاضای اکثر مشتریان قرار گیرد هم اکنون با قیمت ۱۶۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
گوشی kf755 secret  که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۴/۲ اینچی ، دوبین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری بهره می برد از یک ماه گذشته با ثباث قیمت ۲۰۵ هزار تومانی در اختیار خریداران قرار گرفته است.
گوشی های KP500 ، KS360 ، KT610 و KE970 نیز با ثبات قیمت مشخصی نسبت به یک ماه گذشته به ترتیب به بهای ۱۸۵ ، ۱۶۰ ، ۱۹۰ و ۱۲۸ هزارتومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
فروشندگان معتقدند با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه احتمال کاهش قیمت انواع گوشی های ال جی تا چند روزآینده در سطح بازار تلفن همراه وجود دارد.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا