کیفیت شبکه تلفن همراه در حد انتظار نیست

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به کیفیت فعلی شبکه تلفن همراه ، اظهار داشت : مجلس هشتم از آغاز به کار خود جلسات متعددی با وزیر ارتباطات دولت نهم در مورد شبکه تلفن همراه گذاشت و حتی از لحاظ فنی نیز این موضوع را بررسی کرد. وی ادامه …

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به کیفیت فعلی شبکه تلفن همراه ، اظهار داشت : مجلس هشتم از آغاز به کار خود جلسات متعددی با وزیر ارتباطات دولت نهم در مورد شبکه تلفن همراه گذاشت و حتی از لحاظ فنی نیز این موضوع را بررسی کرد.

وی ادامه داد: وزیر پیشین ارتباطات چندین بار به دلیل کیفیت نامناسب شبکه تلفن همراه و اختلالات مکرر در این شبکه برای ادای توضیحات به مجلس فراخوانده شد اما مشکل این شبکه به طور کامل مرتفع نگردید.

مطهری افزود: کیفیت شبکه تلفن همراه در حد انتظار نیست و به طور قطع وزیر جدید ارتباطات باید در مورد وضعیت این شبکه پاسخگو باشد.

وی گفت: کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی جلساتی را برای بررسی وضعیت شبکه تلفن همراه  با وزیر ارتباطات خواهد داشت.

به گزارش موبنا میزان سیمکارت های واگذار شده توسط اپراتور اول بیش از ۳۲ میلیون و اپراتور دوم بیش از  ۱۲ میلیون سیمکارت گزارش شده است.

وضعیت شبکه اپراتور اول و دوم مطلوب نیست و مشترکان این اپراتورها با قطعی در حین مکالمه ، اشغالی خطوط و اختلال در ارسال و دریافت پیامک مواجه هستند.

۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا