بازگشایی مدارس بازار گوشی را گرم کرد

به گزارش روز شنبه خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با بازگشایی مدارس، شمار مراجعه کنندگان برای خرید انواع گوشی های تلفن همراه افزایش یافته است .این افزایش تقاضا در حالی صورت گرفته که از چندی پیش بازار پرهیاهوی گوشی تلفن همراه به دلیل رکود و کاهش قدرت خرید مردم ، …

به گزارش روز شنبه خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با بازگشایی مدارس، شمار مراجعه کنندگان برای خرید انواع گوشی های تلفن همراه افزایش یافته است .
این افزایش تقاضا در حالی صورت گرفته که از چندی پیش بازار پرهیاهوی گوشی تلفن همراه به دلیل رکود و کاهش قدرت خرید مردم ، روزهای سردی را تجربه می کرد.
به گفته فعالان بازار ، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی نسبت به روزهای گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.
بر همین اساس گوشی های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومانی هم که همیشه مورد استقبال مشتریان قرار داشت نیز بیش از گذشته مورد درخواست خریداران قرار گرفته است.
رییس اتحادیه دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: هر ساله با شروع فصل پاییز میزان خرید تمامی محصولات از جمله گوشی تلفن همراه در بازار افزایش می یابد.
“ابراهیم درستی” افزود: مدتی بود که بازار گوشی هایی که قیمت آن بالای ۳۰۰ هزار تومان بود به دلیل کاهش تقاضا ، روزهای بی رونقی را سپری می کرد که پیش بینی می شود طی ماه جاری بازار این گوشی ها نیز نسبت به گذشته رونق از دست داده خود را پیدا کند.
سه اپراتور ملی همراه اول ، تالیا و اپراتورهای خارجی ایرانسل – MTN تا کنون در مجموع حدود ۴۷ میلیون سیمکارت واگذار کرده اند که واگذاری و نیز تداوم عرضه سیمکارت در کشور توسط اپراتورها موجب تحریک تقاضا در بازار گوشی تلفن همراه شده است.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا