افزون بریک هزار نرم افزار در فروشگاه اپل در کمتر از یک هفته قرارداده شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ،  تعداد ابزار های  قرارداده شده روی  فروشگاه اینترنتی اپل از ۱۹ سپتامبر ( ۲۸ شهریور) تا ۲۲ سپتامبر ( ۳۱ شهریور ) حدود یک هزار و ۴۰۰ مورد اعلام شده است. گفته شده است تنها د ریک روز بیشترین میزان قراردادن نرم افزار …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ،  تعداد ابزار های  قرارداده شده روی  فروشگاه اینترنتی اپل از ۱۹ سپتامبر ( ۲۸ شهریور) تا ۲۲ سپتامبر ( ۳۱ شهریور ) حدود یک هزار و ۴۰۰ مورد اعلام شده است.
 گفته شده است تنها د ریک روز بیشترین میزان قراردادن نرم افزار کاربردی در این فروشگاه اینترنتی انجام شده و بیشتر کاربران ابزارهایی را برای آزمایش و بعنوان نمونه ارایه کرده اند.
نکته جالب توجه اینکه در این میان افزون بر ۳۰۰ بازی رایانه ای موبایلی  روی این فروشگاه قرارداده شده و همین موضوع از اهمیت بازی های موبایلی و سرگرمی  از نظر کاربران حکایت دارد.
روز ۱۸ سپتامبر ( ۲۷ شهریور) شرکت اپل تصمیم گرفت فروشگاه اینترنتی جدید با نام App Store Resource Center راه اندازی کند . این فروشگاه برای قراردادن نرم افزار های کاربردی کاربران یا شرکت های تولید کننده نرم افزار های موبایلی ،راه اندازی خواهد شد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا