نگاهی به پرفروش ترین های “اچ تی سی” در بازار تلفن همراه

مدیر فروش شرکت پرشین تلکام عرضه کننده گوشی های “اچ تی سی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: این گوشی که مدل ارتقا یافته گوشی Touch Pro است به دلیل استقبال مشتریان توانسته از فروش بالایی در میان گوشی های “اچ تی سی” برخوردار شود.“بابک عزیز زادگان” افزود: امکانات بالا و قیمت …

مدیر فروش شرکت پرشین تلکام عرضه کننده گوشی های “اچ تی سی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: این گوشی که مدل ارتقا یافته گوشی Touch Pro است به دلیل استقبال مشتریان توانسته از فروش بالایی در میان گوشی های “اچ تی سی” برخوردار شود.
“بابک عزیز زادگان” افزود: امکانات بالا و قیمت مناسب مدل های فوق باعث شده تا بیشتر مشتریان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
وی تصریح کرد: این گوشی هم اکنون با گارانتی پرشین تلکام و همراه با بیمه با قیمت ۵۷۶ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
عزیز زادگان با اشاره به دومین گوشی پرفروش این برند در بازار تلفن همراه گفت: گوشی  Touch Pro2  که با قیمت ۷۳۵ هزار تومان به فروش می رسد نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
وی ادامه داد: مدل VIVA  اچ تی سی نیز از دیگر گوشی های این برند است که با قیمت فروش ۲۶۴ هزار تومان  توانسته از میزان بالای تقاضا در بازار برخوردار شود.
مشخصات فنی سه مدل گوشی فوق به شرح زیر است:
گوشی  Diamond2 از امکاناتی همچون سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می برد.
گوشی PRO2 این برند با دارای صفحه نمایش لمسیTFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی مموری کارت توسط microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.
 صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت microSD نیز از مشخصات فنی گوشی Touch Viva است.
۱۲۹/۲۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا