بنیاد شهید و مرکز رسانه های دیجیتال توافقنامه امضا کردند

به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، «عباس خامه یار» معاون بنیاد شهید انقلاب اسلامی و چند تن از مسوولان این بنیاد ضمن بازدید از  مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با «عیسی زارع پور» رییس این مرکز …

به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، «عباس خامه یار» معاون بنیاد شهید انقلاب اسلامی و چند تن از مسوولان این بنیاد ضمن بازدید از  مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با «عیسی زارع پور» رییس این مرکز و معاون وی تشکیل جلسه دادند.
در این دیدار توافقنامه ای در زمینه همکاری میان مرکز رسانه های دیجیتال و بنیاد شهید برای برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال امضا شد.
بر اساس این توافقنامه، بنیاد از تولید کنندگانی که نرم افزارهایشان با مفاهیم شهید و شهادت در ارتباط بوده و در جهت ترویج «فرهنگ ایثار و شهادت» باشد حمایت می کند.
بنیاد شهید انقلاب اسلامی همکاری خود با نمایشگاه رسانه های دیجیتال را از سال گذشته و همزمان با نمایشگاه دوم آغاز کرده است.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا