قیمت تلویزیون های ال سی دی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی رکود جهانی اقتصاد و کاهش قدرت خرید مردم قیمت اکثر کالاها از جمله تمامی تلویزیون های ال سی دی در بازار با تعدیل قیمت همراه شد.طی پنج ماه گذشته بازار تلویزیون های ال سی دی به دلیل کاهش تقاضا با روزهای کم رونقی روبرو شد که فروشندگان …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی رکود جهانی اقتصاد و کاهش قدرت خرید مردم قیمت اکثر کالاها از جمله تمامی تلویزیون های ال سی دی در بازار با تعدیل قیمت همراه شد.
طی پنج ماه گذشته بازار تلویزیون های ال سی دی به دلیل کاهش تقاضا با روزهای کم رونقی روبرو شد که فروشندگان برای فروش بهتر محوصلات خود مجبور به تعدیل قیمت در بازار این کالای دیجیتالی شدند.
این افزایش قیمت بیشتر در تلویزیون های ال سی دی دیده شد و بازار تلویزیون های ال ای دی با ثبات قیمت مشخصی سپری شد.
ارزان ترین تلویزیون های ال سی دی با کوچکترین سایز از ۸۵۰ هزار تومان شروع  می شود و گران ترین آن  به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می رسد.
به اعتقاد کارشناسان با توجه به شرایط فعلی بازار و افزایش گسترده تلویزیون های ال سی دی جدید، با گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد خارج شدن تلویزیون های فلت و لامپی از بازار ایران و جایگزین شدن تلویزیون های ” ال ای دی” و “ال سی دی ” و در سطح کشور خواهیم بود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا