پرسپولیس حرمتم را حفظ نکرد با جان و دل به استقلال میروم!

سیدمهدی سیدصالحی درباره وضعیتش در استقلال خوزستان اظهار داشت: قراردادم با استقلال خوزستان ۶ ماهه بود. بازی ها چند وقتی است که تمام شده و خدا را شکر می کنیم که توانستیم سهمیه خوزستان را حفظ کنیم. باید ببینم در چند روز آینده شرایط به چه صورت است و بعد تصمیم گیری کنم. وی افزود: …

سیدمهدی سیدصالحی درباره وضعیتش در استقلال خوزستان اظهار داشت: قراردادم با استقلال خوزستان ۶ ماهه بود. بازی ها چند وقتی است که تمام شده و خدا را شکر می کنیم که توانستیم سهمیه خوزستان را حفظ کنیم. باید ببینم در چند روز آینده شرایط به چه صورت است و بعد تصمیم گیری کنم.

وی افزود: هنوز تصمیم نگرفته ام که در خوزستان بمانم یا خیر چون باشگاه بلاتکلیف است و شنیده ام مدیرعامل نیز استعفا کرده است. من ارادات قلبی به ویسی و بختیاری داشتم. خود آقا عبدالله هم می داند که من تا آخرین لحظه برای باقی ماندن این تیم در لیگ برتر جنگیدم. الان هم نمی دانم وضعیت باشگاه به چه صورت است به همین خاطر نمی توانم به صورت قطعی درباره آینده ام صحبت کنم.

مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان درباره عملکردش در این تیم در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم خاطرنشان کرد: درباره عملکرد من ویسی و مسئولان باشگاه باید نظر بدهند اما با این حال خدا را شکر می کنم که توانستم چند گل بزنم و چند پاس گل بدهم. در کل به خاطر ویسی به استقلال خوزستان رفتم و امیدوارم توانسته باشم باری از روی دوش وی برداشته باشم. باشگاه استقلال خوزستان ساختار خوبی دارد و من هم دوست دارم در آنجا بمانم. هنوز حتی خانه ای که در اهواز اجاره کرده بودم را تحویل ندادم تا وضعیتم مشخص شود.

سیدصالحی درباره حضورش در باشگاه استقلال تصریح کرد: کار خاصی نداشتم. به آنجا رفته بودم تا از دبیرخانه باشگاه یک نامه بگیرم. البته همیشه استقلالی ها به من لطف داشته اند چون هر زمان که کاری در باشگاه استقلال داشتم کارکنان این باشگاه به من لطف داشتند.

وی درباره اینکه وضعیت طلبش از استقلال به کجا رسیده عنوان کرد: من هم از باشگاه استقلال و هم پرسپولیس مطالباتی دارم اما متاسفانه بعد از چند سال هنوز پرداخت نشده است. امیدوارم یک روزی به حقم برسم.

مهاجم سابق سرخابی ها درباره بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم هر چه سریعتر مسئولان به وضعیت این دو باشگاه سر و سامانی بدهند. نمی دانم بحث خصوصی سازی به کجا رسید. این دو تیم هواداران زیادی دارند و قدرتمند بودن آنها باعث می شود فوتبال ملی ما قوی باشد.

سیدصالحی درباره شایعه حضور منصوریان در استقلال بیان داشت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره مربیان استقلال نظر بدهم اما به هر حال همیشه استقلال مربیان بزرگی مثل قلعه نویی داشته است و حالا هم یک مربی بزرگ می خواهد. این دیگر نظر مدیران باشگاه است که چه کسی را برای فصل آینده انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که برای بازگشت به استقلال علاقه مند است یا خیر تاکید کرد: صددرصد اگر پیشنهادی باشد با جان و دل می پذیرم. من در استقلال و پرسپولیس واقعا زحمت کشیدم و عمرم را گذاشتم. من با دلخوری از پرسپولیس جدا شدم چون واقعا حقم این نبود. ۳،۴ گل سه امتیازی برای پرسپولیس زدم. به نظر خودم من در کنار خلعتبری بهترین گلزن پرسپولیس بودم. واقعا خیلی برای این تیم زحمت کشیدم اما متاسفانه رفتار خوبی با من نشد.

سیدصالحی در پایان یادآور شد: امیدوارم فصل آینده بتوانم در هر تیمی که هستم نمایش خوبی از خود ارائه بدهم. برایم مهم این است که عزتم حفظ شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا