ارايه سرويس جستجوگر ديداري در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين سرويس جديد با سرويس پيام کوتاه تصويري  MMS اسپرينت ترکيب شده است و کاربران مي توانند با استفاده از آن روي واژه هاي مختلف پيام هاي متني کليک کرده و تصاوير مربوط به آن را از تصاوير دوربين گوشي جستجو کنند.اين سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين سرويس جديد با سرويس پيام کوتاه تصويري  MMS اسپرينت ترکيب شده است و کاربران مي توانند با استفاده از آن روي واژه هاي مختلف پيام هاي متني کليک کرده و تصاوير مربوط به آن را از تصاوير دوربين گوشي جستجو کنند.
اين سرويس همچنين مي تواند تصاوير مختلف از يک محصول را بررسي کرده و اطلاعات مربوط به آن را در اختيار کاربر قرار دهد.
براي دريافت اين سرويس کاربران اسپرينت بايد يک پيام تصويري را به m@thrrum. ارسال کنند و اين سرويس  اکنون در مرحله بتا قرار دارد ولي به صورت رايگان در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
 Sprint Nextel در سال ۱۹۳۸ در آمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در “اورلند پارک ” واقع در  کانزاس قراردارد و در زمينه  صنعت ارتباطات و ارايه خدمات آن است و توليدات وايرلس اين شرکت A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys فعاليت مي کند.
 112  /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا