يک سال پيش

يک سال پيش در چنين روزهايي رييس هيات مديره‌ شركت مخابرات ايران گفت: تمام سيم كارت‌هاي تلفن‌همراه باقي مانده ثبت نام شده در سال ۸۴ كه در حدود يك‌ميليون و ۵۰۰‌هزار سيم‌كارت است، از اواخر دي ماه تا اوايل بهمن ماه جاري پشت سرهم واگذار مي‌شوند. او با اشاره به اين كه در كل در …

يک سال پيش در چنين روزهايي رييس هيات مديره‌ شركت مخابرات ايران گفت: تمام سيم كارت‌هاي تلفن‌همراه باقي مانده ثبت نام شده در سال ۸۴ كه در حدود يك‌ميليون و ۵۰۰‌هزار سيم‌كارت است، از اواخر دي ماه تا اوايل بهمن ماه جاري پشت سرهم واگذار مي‌شوند.


او با اشاره به اين كه در كل در حدود يك‌ميليون و ۴۵۰‌هزار، آمار استرداد فيش‌هاي تلفن همراه است، گفت: در اين ماه با اعلام آخرين فرصت مهلت استرداد فيش‌ها، در حدود ۲۰۰‌هزار مورد مسترد شده است. او همچنين قبلا خاطرنشان كرده بود: اگر ميزان استرداد فيش‌ها بالا باشد، سعي خواهيم كرد تمام سيم‌كارت‌هاي تلفن همراه باقي مانده از‌ ثبت‌نام سال ۸۴ را در اين ماه واگذار كنيم.
با ورود نسل سوم تلفن همراه و امکان پخش برنامه‌هاي تلويزيوني توسط موبايل، نياز به يک ابرقانونگذار با حيطه وظايفي فراتر از وظايف و اختيارات کنوني سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي وجود خواهد داشت. عباس پورخصاليان، پژوهشگر و کارشناس ارشد فناوري اطلاعات و ارتباطات، سال گذشته در چنين روزهايي اعلام کرد که در حال حاضر، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تنها در بخش مخابرات اقدام به قانون‌گذاري مي‌‌کند که با ورود نسل سوم تلفن همراه، اختيارات و وظايف اين سازمان بايد به گونه‌اي باشد که توانايي قانون‌گذاري در حوزه‌هاي مختلف رسانه (تصويري) را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا