برخورد قانوني با گران فروشان سيم کارت اعتباري همراه اول

  به گزارش خبرنگار اقتصادي برنا، با وجود تعيين قيمت ۱۲ هزار توماني سيم کارت اعتباري همراه اول در بازده زماني عيد غدير تا ۱۲ بهمن، برخي از فروشندگان با استفاده از بي اطلاعي مردم و بدون در نظر گرفتن موارد قانوني، سيم کارت ۰۹۱۹ را گرانتر از قيمت تعيين شده فروختند.بر اساس اطلاعات موجود در …

  به گزارش خبرنگار اقتصادي برنا، با وجود تعيين قيمت ۱۲ هزار توماني سيم کارت اعتباري همراه اول در بازده زماني عيد غدير تا ۱۲ بهمن، برخي از فروشندگان با استفاده از بي اطلاعي مردم و بدون در نظر گرفتن موارد قانوني، سيم کارت ۰۹۱۹ را گرانتر از قيمت تعيين شده فروختند.
بر اساس اطلاعات موجود در چند هفته اخير، قيمت سيم کارت اعتباري همراه اول با ۳ تا ۶ هزار تومان افزايش به۱۵ تا ۱۸ هزار تومان رسيده است.
“عباسعلي ابوالفضلي “مدير کل روابط عمومي شرکت ارتباطات سيار در گفت و گو با خبرنگار برنا با تاکيد براينکه هيچ دليلي مبني بر گران فروشي سيم کارت اعتباري همراه اول وجود ندارد اظهارداشت: مجوز فروش بالاتر براي سيم کارت هاي فوق تحت هيچ عنواني وجود ندارد.
وي ادامه داد: مردم مي توانند در صورت مشاهده چنين تخلفاتي به شماره “۰۹۹۹۰” کد دفتر مذکور را اطلاع دهند ومطمئن باشند که کمتر ۲۴ ساعت با متخلفين برخورد مي شود.
ابولفضلي تاکيد کرد: هيچ شرکتي حق فروش بيشتر سيم کارت اعتباري همراه اول”۰۹۱۹″ را در بازده زماني عيد سعيد غدير تا ۱۲ بهمن را ندارد .
به گفته وي، قيمت ۱۲ هزارتومان در زمان تعيين شده مشخص شده است وپس از زمان فوق احتمال افزايش قيمت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا