قيمت گوشي ۵۸۰۰ xpressmusic کاهش يافت

“جواد اصغرزاده” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: افزايش عرضه مدل فوق توسط واردکنندگان غيرقانوني باعث شده تا قيمت فروش آن به طور چشمگيري کاهش يابد.وي افزود: قيمت بالاي اين گوشي نيز موجب بي ميلي مشتريان شده تا تمايل چنداني به خريد اين نوع مدل نوکيا نداشته باشند.اين فروشنده افزود: گوشي ۵۸۰۰ xpressmusic    نوکيا که …

“جواد اصغرزاده” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: افزايش عرضه مدل فوق توسط واردکنندگان غيرقانوني باعث شده تا قيمت فروش آن به طور چشمگيري کاهش يابد.
وي افزود: قيمت بالاي اين گوشي نيز موجب بي ميلي مشتريان شده تا تمايل چنداني به خريد اين نوع مدل نوکيا نداشته باشند.
اين فروشنده افزود: گوشي ۵۸۰۰ xpressmusic    نوکيا که چندي پيش به بهاي ۴۸۰ هزار تومان به فروش مي رسيد هم اکنون با قيمت ۴۴۰ هزار تومان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به قيمت ۵۸۵ هزار تومان در سطح بازار تلفن  همراه تهران به فروش مي رسد.
مشخصات فني اين گوشي به شرح زير است:
۵۸۰۰ يک گوشي صفحه لمسي با قابليت پخش فايل هاي چندرسانه اي است که از سرويس gps هم پشتيباني مي کند.
 اين گوشي داراي دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي، سيستم عامل سيمبيان سري s60، صفحه نمايش ۲/۳ اينچي و حافظه هشت گيگابايتي با گنجايش هشت هزار قطعه موسيقي است.
 شرکت نوکيا ۱۲۰ قطعه موسيقي فارسي را از انواع مختلف به رايگان در دستگاه بارگذاري کرده است.
يکي از مشخصه هاي مهم اين گوشي داشتن نرم افزار (برنامه) media bar است که امکان دسترسي آسان تر به آهنگ ها، گالري عکس و مرور وب را به کاربر مي دهد.
 5800 xpressmusic نوکيا از ۶۰ زبان زنده دنيا پشتيباني مي کند و به صفحه کليد مجازي الفايي، صفحه کليد مجازي qwerty و قلم نوري مجهز است.
اين گوشي ۱۰۹ گرمي با ترکيب رنگ بندي مشکي ، قرمز و آبي توليد مي شود.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا