بازدید خبرنگاران حوزه آی تی از کارخانه تولیدی صنعتی ماتریکس MSI

به گزارش خبرنگار موبنا، این بازدید و دیدن خلاقیت و توانمندی های ایرانی‌ها در ساخت و تولید ملزومات رایانه‌ای به ویژه لپ‌تاپ‌های مدرن و رایانه‌های بدون کیس ALL-in-One جالب توجه بود و در حالی انجام شد که همزمان با افتتاح سی و پنجمین نمایشگاه کامپیوتکس تایوان در شهر تایپه ، کمپانی MSI حائز دریافت جایزه …

به گزارش خبرنگار موبنا، این بازدید و دیدن خلاقیت و توانمندی های ایرانی‌ها در ساخت و تولید ملزومات رایانه‌ای به ویژه لپ‌تاپ‌های مدرن و رایانه‌های بدون کیس ALL-in-One جالب توجه بود و در حالی انجام شد که همزمان با افتتاح سی و پنجمین نمایشگاه کامپیوتکس تایوان در شهر تایپه ، کمپانی MSI حائز دریافت جایزه طلایی بهترین محصول “مادربرد گیمینگ سری X99A” از جدیدترین های خود شد.
در این بازدید خبرنگاران از نزدیک فعالیت مهندسان و متخصصان را در هنگام تولید و تعمیر محصولات در کارخانه مورد اشاره مشاهده کرده و سوالات خود را از مسئولان این شرکت پرسیدند.
وجود این کارخانه عظیم و تولیدات پیشرفته و به روز جهان نشان‌دهنده توسعه صنعتی و اقتصادی در ایران به شمار می رود و به نظر می آید مسئولان با درک صحیح از چنین فعالیت هایی با تشویق و حمایت لازم می توانند مسیر توسعه بازار داخلی را با تولیدات داخلی و اشتغال نیروهای متخصص و مهندسان ایرانی به خوبی فراهم کنند.
این شرکت از سال ۸۳ فعالیت خود را در زمینه واردات و توزیع قطعات و محصولات رایانه‏ای و لوازم جانبی آغاز و در زمان کوتاهی با اتکال به خداوند متعال و تکیه بر سوابق، توانمندی، تخصص و تعهد کارشناسان خبره خود، ضمن عضویت در شورای عالی انفورماتیک، مفتخر به دریافت نمایندگی از شرکت‏های معتبر و تراز اول جهان شد.
این شرکت با برخورداری از مزیت های نسبی در بخش کیفیت کالا، قیمت و خدمات پس از فروش، توانست سهم قابل توجهی از بازار کشور را از آن خود سازد و در حال حاضر نمایندگی های شرکت‏های زیر را دارد:
MSI، تولید کننده انواع لپ‏تاپ، مادر‏بورد، سرور، کارت گرافیک، دستگاه‏های جدید ( All In One (AIO جایگزین کامپیوتر های شخصی(PC ) و – AMD، تولید کننده انواع CPU و کارت گرافیک، Edifier، تولید کننده اسپیکر های معمولی و حرفه‏ای، Thermaltake، تولید کننده انواع پاور‏های قدرتمند و فن‏های حرفه‏ای و کیس، – Super Talen و تولید کننده حافظه فلش و رم است.
استراتژی شرکت ماتریس بر سه اصل کیفیت کالا، خدمات پس از فروش پیشتاز و قیمت رقابتی ، استوار است.
این شرکت با دارا بودن شبکه گسترده فروش در سراسر کشور، صدها نمایندگی معتبر و فروشگاه‏ را پشتیبانی می‏کند و در حال توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات خود در سراسر کشور است.
هدف شرکت ماتریس، دسترسی آسان آحاد جامعه و سازمان‏ها و موسسات دولتی و خصوصی به آخرین فناوری‏های روز دنیا و توسعه و ارتقاء اعتبار جهانی کشور در این حوزه از سوی مدیران آن عنوان شده است.
1.ashx
2
3
4
6.ashx
6nailhandler.ashx7
12bnailhandler.ashx
13ailhandler.ashx
14andler.ashx

14andler.ashx

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خدمات پس از فروش مهمترین عامل انتخاب نوت بوک هست که قطعا” msi با در دست داشتن قطعات یدکی می تواند خدامات بهتری ارائه دهد.

دکمه بازگشت به بالا