سامسونگ سال گذشته ۱۰۰ ميليون گوشي فروخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، سامسونگ همچنين در  سال گذشته ۱۰ ميليون دستگاه گوشي مجهز به صفحه نمايش لمسي در سراسر دنيا به فروش رساند.گزارش Strategy Analytics مي افزايد که در طول ۱۲ ماه گذشته کل گوشي هاي فروخته شده مجهز به صفحه نمايش لمسي ۳۷ ميليون دستگاه بوده که سامسونگ درصد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، سامسونگ همچنين در  سال گذشته ۱۰ ميليون دستگاه گوشي مجهز به صفحه نمايش لمسي در سراسر دنيا به فروش رساند.
گزارش Strategy Analytics مي افزايد که در طول ۱۲ ماه گذشته کل گوشي هاي فروخته شده مجهز به صفحه نمايش لمسي ۳۷ ميليون دستگاه بوده که سامسونگ درصد بيشتري از اين ميزان را از آن خود کرده است.
بر اساس گزارش ، سامسونگ در اين مدت  يک ميليون و ۱۲۰ هزار دستگاه گوشي مجهز به صفحه نمايش لمسي در کره جنوبي و 900 هزار دستگاه در چين ، بيش از ۴ ميليون دستگاه گوشي مجهز به صفحه نمايش لمسي در اروپا و ۲ ميليون و ۲۰۰ هزار دستگاه در ايالات متحده امريکا به فروش رسانده است.
 پيش بيني مي شود که بازار گوشي هاي پيشرفته مجهز به صفحه نمايش لمسي و سيستم عامل سيمبيان در سال جاري ميلادي رونق بيشتري داشته باشد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا