کمبود کارت شارژ تاليا در بازار برطرف شد

ابولفضل شاکري در گفتگو با مهر گفت: در تمامي ايستگاههاي تاليا در حال حاضر به اندازه کافي کارت شارژ وجود دارد و مشترکين مي توانند از طريق دستگاههاي ATM بانک ملي، صادرات و خريد اينترنتي بانک سامان کارتهاي خود را شارژ کنند.مشاور مدير عامل تاليا افزود: قيمت کارت شارژ تاليا نيز تغييري نکرده است و …

ابولفضل شاکري در گفتگو با مهر گفت: در تمامي ايستگاههاي تاليا در حال حاضر به اندازه کافي کارت شارژ وجود دارد و مشترکين مي توانند از طريق دستگاههاي ATM بانک ملي، صادرات و خريد اينترنتي بانک سامان کارتهاي خود را شارژ کنند.
مشاور مدير عامل تاليا افزود: قيمت کارت شارژ تاليا نيز تغييري نکرده است و مشترکان مي توانند کارت شارژ را به قيمت قبلي ۱۰ هزارو ۶۰۰ تومان خريداري کنند.
وي ادامه داد: تاليا براي آن دسته از مشترکاني که دسترسي به ايستگاههاي شارژ ندارند، شارژ اضطراري در نظر گرفته است که از طريق تماس با شماره ۴۴۴ با سيم کارت تاليا و۰۲۱۸۱۷۳از تلفن ثابت مي توانند کارت خود را به مبلغ ۲۵ هزار ريال شارژ کنند.
به گزارش مهر، در دو هفته اخير کمبود کارت شارژ تاليا در بازار وجود داشت و مشترکان اين اپراتور براي دسترسي به کارت شارژ با مشکل مواجه شده بودند.
به نظر مي رسد علت عدم وجود کارت شارژ تاليا در بازار برخي اختلاف نظرها بين اين اپراتور و شرکت مخابرات ايران در تسويه حسابهاي مالي في مابين بوده است.
کمبود کارت شارژ تاليا که با فروش سيم کارتهاي اعتباري ۱۲ هزار توماني از طرف شرکت ارتباطات سيار ايران همراه شده بود، بازار را از سمت سيم کارتهاي تاليا و ايرانسل به سمت اين اپراتور هدايت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا