آيفون يک ساله شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت اينتوموبايل، اين گوشي از يک واسط کاربري باور نکردني و فوق العاده بهره مي برد و به کاربر امکان تجربه روش هاي کاربردي فوق العاده اي  داد و  از سيستم عامل و واسط کاربري Mac استفاده مي کند. صفحه نمايش منو با ضربه هاي کوچک بالا …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت اينتوموبايل، اين گوشي از يک واسط کاربري باور نکردني و فوق العاده بهره مي برد و به کاربر امکان تجربه روش هاي کاربردي فوق العاده اي  داد و  از سيستم عامل و واسط کاربري Mac استفاده مي کند.
 صفحه نمايش منو با ضربه هاي کوچک بالا مي آيد و کاربر مي تواند کاربردهاي ديگر را به کار بندد و به صفحات وب دسترسي داشته باشد.
اين روزها سازندگان زيادي براي رقابت با iPhone دست به کار شده اند و به توليد گوشي هايي با صفحه نمايش لمسي اقدام کرده اند.
اين نسخه اوليه که ديروز درست يک سال از توليد آن گذشت از ويژگي هايي چون بلوتوث A2DP و قابليت ضبط ويديو برخوردار بود اما امکان ارسال و دريافت MMS را نداشت.
اين گوشي همچنين از قابليت ارسال و دريافت ايميل ، دوربين ۲ مگاپيکسل و يک سري قابليت ها که اين گوشي را نسبت به ساير دستگاه هاي تلفن همراه منحصر به فرد مي کرد، بهره مي برد اما با يک سري محدوديت ها نيز چون عدم پشتيباني از شبکه نسل سوم روبرو بود که اين مشکل با معرفي گوشي نسل سومي رفع شد.
بنابراين اپل قصد دارد نسل دوم اين گوشي را با قابليت هاي جديد روانه بازار جهاني تلفن همراه کند.
بر اساس اين گزارش، اپل طي سال گذشته توانست ۵ ميليون از اين دستگاه به فروش برساند که با توجه به معرفي گوشي iPhone 3G اين شرکت انتظار دارد از ۱۱ جولاي تا پايان سال جاري ۱۴ ميليون گوشي به فروش برساند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا