معرفی گوشی ۳۷۲۰ کلاسیک نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با وزن ۹۴ گرمی در ابعاد ۱۱۵ در ۳/۱۵ در ۴۷ میلیمتر ساخته شده است.این گوشی که ظاهر مقاوم و بدنه آن نیز از استحکام کافی برخوردار است به راحتی در دست و یا جیب قرار می گیرد.در زیر صفحه نمایش گوشی۳۷۲۰ کلاسیک نوکیا در دو طرف …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با وزن ۹۴ گرمی در ابعاد ۱۱۵ در ۳/۱۵ در ۴۷ میلیمتر ساخته شده است.
این گوشی که ظاهر مقاوم و بدنه آن نیز از استحکام کافی برخوردار است به راحتی در دست و یا جیب قرار می گیرد.در زیر صفحه نمایش گوشی۳۷۲۰ کلاسیک نوکیا در دو طرف کلید حرکتی ، دو SoftKey و دکمه های Call و End وجود دارد .
 لنز دوربین دو مگاپیکسل در قاب پشت گوشی قرار دارد که یک فلش LED و بلندگو نزدیک آن مشاهده می شود . لنز دوربین دارای لبه فلزی است و کمی در سطح فرو رفتگی دارد که مانع خراشیدگی آن می شود
باتری گوشی ۳۷۲۰ کلاسیک نوکیا از نوع Li-Ion BL-5CT با توان ۱۰۵۰ میلی آمپری  است.
 محل سیم کارت و کارت حافظه MicroSD زیر باتری است . ب
اتری در حالت Stand by حداکثر ۴۰۸ ساعت و در مکالمه مداوم تا ۷ ساعت دوام می آورد .
 در صورت استفاده معمولی از گوشی باتری تا چهار روز شارژ را خفظ می کند .
صفحه نمایش ۳۷۲۰ کلاسیک از نظر کنتراست و پردازش رنگ در میان بهترین صفحه نمایش های نوکیا قرار دارد و زاویه دید آن گسترده  است.
 صفحه نمایش دارای وضوح QVGA و اندازه ۲/۲ اینچ است که حداکثر ۱۶ میلیون رنگ را نشان می دهد.
نوکیا ۳۷۲۰ کلاسیک به یک دوربین دو مگاپیکسل مجهز است . طبق معمول سری ۴۰، دوربین تنظیمات محدودی دارد که موجب می شود استفاده از آن ساده و آسان شود.
عکس های متوالی و گرفتن عکس در حالت افقی و عمودی نیز در میان گزینه ها وجود دارد . در این گوشی یک فلش LED مشاهده می شود که به گرفتن عکس در محیط های کم نور کمک می کند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا