افزايش ۶۲/۷ ميليون کاربر جديد در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”، شرکت “بهارتي ايرتل” ۷۲/۲ ميليون و “وودافون اسار” ۰۶/۲ ميليون کاربر جديد را به خود جلب کردند.با توجه به اينکه در آمد متوسط هر فرد (ARPU) در هند بسيار پايين است اين پرسش مطرح مي شود که آيا افزايش کاربران درآمد چشمگيري را براي اپراتورها به همراه دارد؟در ماه اکتبر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”، شرکت “بهارتي ايرتل” ۷۲/۲ ميليون و “وودافون اسار” ۰۶/۲ ميليون کاربر جديد را به خود جلب کردند.
با توجه به اينکه در آمد متوسط هر فرد (ARPU) در هند بسيار پايين است اين پرسش مطرح مي شود که آيا افزايش کاربران درآمد چشمگيري را براي اپراتورها به همراه دارد؟
در ماه اکتبر ۴۲/۱۰ ميليون کاربر جديد به تعداد مشترکين هند افزوده شد که در مقايسه با افزايش ۰۷/۱۰ ميليون نفري کاربران در ماه سپتامبر از افزايش خوبي برخوردار بوده است.
تعداد کل کاربران هند تا پايان اکتبر ۲۰۰۸، ۳۲۵ميليون و ۷۳۰ هزار نفر گزارش شده است.
کشور هند ۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي  ايرتل رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.اپراتور هندي “بهارتي ايرتل” هم اينک از نظر تعداد کاربران به چهارمين اپراتور جهان تبديل شده است.


تعداد کاربران اين اپراتوراز مرز ۷۵ ميليون نفر گذشته و اين اپراتور هندي از لحاظ تعداد کاربران پس از چاينا موبايل، چاينا يونيکام و اپراتور آمريکايي AT&T در جايگاه چهارم قرار گرفته است . بر اساس اخباري که توسط انجمن اپراتورهاي سلولار هند در روز شنبه ۱۱ اکتبرمنتشر شد، تعداد کاربران بهارتي ايرتل تا پايان سپتامبر ۲۰۰۸  به ۴۸/۷۷ ميليون نفر رسيد.
تعداد کاربران اين شرکت شامل تمام بخش هاي تجاري آن از جمله سرويس هاي موبايلي و سرويس هاي چند رسانه اي مي باشد.
اين شرکت تا جولاي ۲۰۰۸ در بخش سرويس هاي موبايلي ۰۷/۷۲ ميليون کاربر داشته است.
اين شرکت در اکتبر ۲۰۰۷ ميلادي ۵۰ ميليون کاربر و در فوريه  2008ميلادي ۶۰ ميليون کاربر داشته و به يکي از پر سرعت ترين اپراتورها در جذب کاربران تبديل شده است.
۱۱۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا