تخفيف ۶۵ درصدي هزينه هاي موبايلي براي فلسطيني ها

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “آي آو دوبي”، اين تخفيف ويژه از امروز پنجشنبه اول ژانويه سال نو ميلادي آغاز شد ه است  و هزينه مکالمه با فلسطين از طريق تلفن همراه ۹۶ فلوس ( پول خرد ) در دقيقه و ۳۰ فلوس براي هر پيام کوتاه است.اين تخفيف براي تمام تماس هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “آي آو دوبي”، اين تخفيف ويژه از امروز پنجشنبه اول ژانويه سال نو ميلادي آغاز شد ه است  و هزينه مکالمه با فلسطين از طريق تلفن همراه ۹۶ فلوس ( پول خرد ) در دقيقه و ۳۰ فلوس براي هر پيام کوتاه است.
اين تخفيف براي تمام تماس هاي تلفني که با خطوط ثابت و همراه برقرار مي شود و برخي سرويس هاي منتخب اتصالات در نظر گرفته شده است.
مدير بازار يابي اتصالات، “خليف الشمسي” در مورد اين تصميم گفت، کاربران فلسطيني در امارات  مي توانند با هزينه کمتر با خانواده و دوستان خود در غزه و ديگر نقاط فلسطين تماس بگيرند.
وي افزود: اتصالات همبستگي خود را با برادران ديني فلسطيني اعلام مي کند و از هر تلاشي براي کاهش مشکلات آنها دريغ نمي کند.
اتصالات که فعاليت خود را از سال ۱۹۷۶ آغاز کرده است قديمي ترين اپراتور امارات متحده عربي است و اکنون در ۱۶ بازار جهاني سرويس ارايه مي دهد و در مصر و عربستان سعودي نمايندگي دارد.
اتصالات در بازار ۱۰ کشور آفريقايي سرمايه گذاري کرده و در افغانستان و اندونزي نيز فعاليت مي کند و همچنين با ۴۰۰ اپراتور در سراسر جهان قراردادهاي رومينگ دارد.
۱۱۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا