۲۳ درصد کاربران آمريکايي از سرويس پيام کوتاه استفاده نمي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل آمريکن، تحقيقات نيلسن همچنين حاکي از اين واقعيت است که تعداد کاربران آمريکايي که از سرويس پيام کوتاه استفاده مي کنند به نسبت افرادي که از تلفن همراه براي مکالمه استفاده مي کنند،  بيشتر هستند.بر اساس اين تحقيقات ميانگين استفاده از سرويس پيام کوتاه در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل آمريکن، تحقيقات نيلسن همچنين حاکي از اين واقعيت است که تعداد کاربران آمريکايي که از سرويس پيام کوتاه استفاده مي کنند به نسبت افرادي که از تلفن همراه براي مکالمه استفاده مي کنند،  بيشتر هستند.
بر اساس اين تحقيقات ميانگين استفاده از سرويس پيام کوتاه در فصل دوم سال ۲۰۰۸ در هر ماه ۳۵۷ بار بوده اين درحالي است که استفاده از سرويس مکالمه در ماه توسط کاربران آمريکايي ۲۰۴ بار بوده است.
اين تحقيقات نشان داده که اغلب افرادي که از سرويس پيام کوتاه استفاده مي کنند نسبت به ساير کاربران بيشتر تمايل به خريد به شکل آنلاين دارند.


سرويس پيام کوتاه در آمريکا بيش از کشورهاي ديگر جهان طرفدار دارد و کاربران آمريکايي در سال ۲۰۰۸ رکورد ارسال پيام کوتاه را شکستند بطور ي که آمار نشان مي دهد آنان در  نيمه اول سال جاري ميلادي حدود ۴/۹۵ ميليارد پيام کوتاه  ارسال کرده اند.
شرکت تحقيقاتي VeriSign در آمريکا رکوردهايي مانند ۶۴۸ ميليون پيام کوتاه متني در يک روز و ۴۲ ميليون پيام متني در يک ساعت را ثبت کرده است و کاربران آمريکايي تنها در فصل دوم ۵۲ ميليارد پيام کوتاه ارسال کرده اند که به طور متوسط در هر روز ۵۷۲ ميليون پيام کوتاه ارسال شده است واين تعداد نسبت به فصل دوم ۲۰۰۷ با ميانگين روزانه ۲۳۰ ميليون پيام کوتاه ، حدود ۲ برابر شده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا ۲۵۵ ميليون و ۴۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد مي باشد و  اين کشور  18اپراتور دارد که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چون   AMPS,TDMA,GSM, GPRS , EDGE , UMTS و HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا است.


۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا