معرفي گوشي ” آيفون پرو “

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  قابليت ها و امکانات  اين تلفن همراه که نمونه اوليه آن معرفي شده است ، بيشتر و برتر از گوشي iPhone nano است و بيشتر مورد پسند کاربران قرارمي گيرد.اين گوشي داراي يک صفحه کليد کامل که بصورت کشويي حرکت دارد ، کنسول …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  قابليت ها و امکانات  اين تلفن همراه که نمونه اوليه آن معرفي شده است ، بيشتر و برتر از گوشي iPhone nano است و بيشتر مورد پسند کاربران قرارمي گيرد.
اين گوشي داراي يک صفحه کليد کامل که بصورت کشويي حرکت دارد ، کنسول بازي ، حافظه ۶۰ گيگابايتي ، دوربين با قابليت هاي ويديويي و زوم و يک دوربين در قسمت جلويي گوشي براي استفاده در مکالمه هاي ويدويي است .
جزييات بيشتر درباره ديگر قابليت ها  و سيستم هاي اين گوشي و همچنين قيمت فروش و زمان دقيق عرضه آن به بازار منتشر نشده است.
شرکت اپل Apple Inc.  عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ درآمريکا تاسيس شد ، دفاتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا است و در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت دارد.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي بيش از 20 هزار نفر اعلام شده است.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا