کميسيون ارتباطات نيجريه طرح مبارزه با سرقت موبايل را اجرا کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت پانچانگ، در اين طرح ابزاري توسط شرکت Netvisa Nigeria Limited ارايه مي شود که تلفن هاي همراه دزديده شده در سراسر شبکه را بلوکه و مسدود مي کند.شبکه هاي بزرگي چون MTN Nigeria ، Globacom Limited، Zain, Mtel, Etisalat Nigeria, Starcomms, MultiLinks و Visafone با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت پانچانگ، در اين طرح ابزاري توسط شرکت Netvisa Nigeria Limited ارايه مي شود که تلفن هاي همراه دزديده شده در سراسر شبکه را بلوکه و مسدود مي کند.
شبکه هاي بزرگي چون MTN Nigeria ، Globacom Limited، Zain, Mtel, Etisalat Nigeria, Starcomms, MultiLinks و Visafone با بخش ارتباطات قرار داد منعقد کرده اند.
مدير اجرايي NetVisa Nigeria Limited مي گويد که اين شرکت در خارج از نيجريه نيز در زمينه امنيت تلفن همراه ،  ابزار و طرح هاي نويني را ارايه کرده است و در فاز اول استفاده کاربران از اين  پروژه هزينه هايي داشته که در پي واکنش مشترکين ، NCC در صدد است که اين سرويس را به طور رايگان براي کاربران ارايه کند.
نيجريه  تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي تعداد کاربران خود را به ۵۱ ميليون و ۷۰۰ هزار نفر رساند که به دليل رشد کاربران جديد توانست علاوه بر کسب نشان اول آفريقا و خاورميانه مقام هجدهم بازار جهاني را بدست آورد.
 آفريقا ي جنوبي  با دارا بودن  يک سوم جمعيت نيجريه، ضريب نفوذ آن نزديک  به صد درصد است که با روند روبه رشد جذب  کاربران جديد در نيجريه  در آينده اي نه چندان دور به رتبه سوم سقوط خواهد کرد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا