کمتر از ۱۰۰ نقطه کور در شبکه تهران وجود دارد

حسن رضوي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: با احداث سايت هاي جديد مشکلات اين نقاط رفع شده و هم اکنون تعداد نقاط کور شبکه تهران به کمتر از ۱۰۰ نقطه رسيده است.وي با بيان اينکه مشکلات دو سوم نقاط کور شبکه تهران به طور کامل رفع شده است، اضافه کرد: چنانچه …

حسن رضوي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: با احداث سايت هاي جديد مشکلات اين نقاط رفع شده و هم اکنون تعداد نقاط کور شبکه تهران به کمتر از ۱۰۰ نقطه رسيده است.
وي با بيان اينکه مشکلات دو سوم نقاط کور شبکه تهران به طور کامل رفع شده است، اضافه کرد: چنانچه مشترکان با مشکل در برخي مناطق و يا حتي بزرگراهها مواجه هستند آن را به همراه اول گزارش دهند .
رضوي با تاکيد بر اينکه شبکه ارتباطات سيار يک شبکه زنده است و راه اندازي يک سايت، تمامي پارامترها و سايت هاي مجاور را تحت تاثير قرار مي دهد ، خاطرنشان کرد: شبکه سيار به يک مواظبت دائمي نياز دارد که اين اقدام صورت مي گيرد.
به گفته وي ممکن است در يک لحظه سايتي در محلي خاموش شود که اين مسئله سايت هاي مجاور را نيز تحت تاثير قرار مي دهد اما اپراتور اول دائما در حال کنترل شبکه است تا اين موارد را به حداقل برساند.
معاون شرکت ارتباطات سيار ايران در خصوص بهينه سازي شبکه تهران نيز گفت: در زمان حاضر شبکه تهران بطور دائم تست و نقاط ضعف و قوت آن شناسايي مي شود تا با اين تنظيمات مشترک در هيچ کجا قطعي نداشته باشد .
وي از کاهش بسيار محسوس ميزان قطعي در حين مکالمه با تلفن همراه اپراتور اول خبر داد و گفت: همچنين براي دسترسي به شبکه اپراتور اول ظرفيت بسيار خوبي در تهران ايجاد شده است.
اپراتور اول بيش از ۲۸ ميليون مشترک تلفن همراه دارد که از اين تعداد حدود ۱۰ ميليون مشترک در تهران هستند.
۱۶۲/۱۶/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا