گوشي x1 سوني اريکسون هنوز وارد بازار تلفن همراه ايران نشده است

 به گزارش خبرنگار موبنا، چندي پيش شرکت “پارس کامتل” عرضه کننده رسمي گوشي هاي سوني اريکسون ، موتورولا و ال جي اعلام کرده بود که قرار است گوشي x1 سوني اريکسون را وارد بازار کند ولي تاکنون خبري از عرضه اين گوشي نشده است.پيش بيني مي شود گوشي Xperia X1 سوني اريکسون براي اولين بار …

 به گزارش خبرنگار موبنا، چندي پيش شرکت “پارس کامتل” عرضه کننده رسمي گوشي هاي سوني اريکسون ، موتورولا و ال جي اعلام کرده بود که قرار است گوشي x1 سوني اريکسون را وارد بازار کند ولي تاکنون خبري از عرضه اين گوشي نشده است.
پيش بيني مي شود گوشي Xperia X1 سوني اريکسون براي اولين بار با گارانتي رسمي و  با قيمت ۸۰۰ هزار تومان وارد بازار تلفن همراه کشور شود.
با توجه به امکانات و ظاهر اين گوشي پيش بيني مي شود که اين مدل سوني اريکسون بعد از عرضه نهايي در بازار تلفن همراه با استقبال خوب از سوي مشتريان روبرو گردد.
اين گوشي هوشمند که به عنوان يکي از پيشرفته ترين گوشي هاي سال ۲۰۰۸ معرفي شده داراي صفحه کليد کامل QWERTY به بزرگي طول مانيتور است که به صورت کشويي در زير مانيتور قرار گرفته است.
صفحه نمايش سه اينچي اين گوشي، از قابليت نمايش نمايش تصاوير با وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰پيکسل برخوردار است.
حافظه داخلي اين مدل سوني اريکسون حدود ۴۰۰ مگابايت است که اين ميزان با استفاده از کارت حافظه microSD قابل افزايش است.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي ۳/۱۵ Xperia X1 مگاپيکسل از قابليت زوم خودکار برخوردار است، به علاوه يک دوربين ثانويه نيز بالاي صفحه نمايش تعبيه شده که از آن مي توان براي تماس هاي تصويري بهره گرفت، اين دوربين از نوع VGA است.
از ديگر قابليت هاي اين گوشي مي توان به راديو FM و سيستم موقعيت ياب و ارتباط بي سيم WiFi و بلوتوث نسخه دو اشاره کرد.
باتري اين گوشي از ظرفيت ۱۵۰۰ ميلي آمپري برخوردار است که براي اين گوشي ايده آل به حساب مي آيد و قادر است ۸۳۳ ساعت در حالت آماده باش و ۳۰/۶ ساعت مکالمه شارژ نگهدارد.
گوشي X1 در ابعاد ۱۱۰ ، ۵۲ ، ۱۷ ميليمتر و وزن ۱۵۸ گرم طراحي و ساخته شده و در دو رنگ مشکي و نقره اي عرضه خواهد شد.
۱۶۲/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا