مدل ۶۲۲۰ کلاسيک نوکيا

 از لحاظ ظاهري اين گوشي بسيار شبيه به ۶۲۱۰ Navigator است و با وجود پانل جلويي پلاستيکي در آنها، نمي توان گفت داراي طراحي زيبا و شيکي هستند. بالاي گوشي محل قرار گيري بلندگوي گوشي و دکمه ON/OFF(و يا تغيير پروفايل) است.لنز دوربين پنج مگاپيکسلي به همراه فلاش زنون و درپوش لنز در پشت گوشي …

 از لحاظ ظاهري اين گوشي بسيار شبيه به ۶۲۱۰ Navigator است و با وجود پانل جلويي پلاستيکي در آنها، نمي توان گفت داراي طراحي زيبا و شيکي هستند.
بالاي گوشي محل قرار گيري بلندگوي گوشي و دکمه ON/OFF(و يا تغيير پروفايل) است.
لنز دوربين پنج مگاپيکسلي به همراه فلاش زنون و درپوش لنز در پشت گوشي قرار دارد. با باز کردن درب باتري مي توان باتري ليتيومي مدل BP-5M با ظرفيت ۹۰۰ ميلي آمپر را مشاهده کرد که قابليت ۲۵۰ ساعت ماندگاري در حالت آماده به کار و ۵/۳ ساعت مکالمه مداوم را دارد.
صفحه نمايش ۶۲۲۰ از نوع TFT است  که قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ را داراست.
اين صفحه نمايش در زير نور مستقيم نيز خوانايي خود را حفظ مي¬کند. تنها نکته قابل توجه در اينجا سايز نسبتاً کوچک صفحه نمايش است که نسبت به امکانات خاص آن مثل GPS بهتر بود سايز بزرگتري براي آن درنظر گرفته مي¬شد.
حافظه داخلي مدل فوق ۱۲۰  مگابايتي است که توسط مموري کارت تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
۶۲۲۰ Classic از فرمتهاي صوتي مانند MP3، AAC، AAC+ و WMA پشتيباني مي کند. پس از انتقال فايلهاي صوتي از طريق کابل USB به گوشي، به صورت اتوماتيک فايلها اسکن مي شوند و موزيکها به بخش Music Player اضافه مي شوند. 
ماکزيمم وضوح تصوير عکسهاي اين دوربين پنج مگاپيکسل است. از ديگر امکانات اين بخش فوکوس اتوماتيک، درپوش لنز، فلاش زنون و يک چراغ AF مخصوص است.
گوشي ۶۲۲۰ Classic نوکيا هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي ۳۹۸ هزار تومان در بازار تلفن همراه کشور به فروش مي رسد.
۱۶۲/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا