راه‌اندازي ۹ دفتر ICT روستايي در چهار محال و بختياري

به گزارش موبنا به نقل از  روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات،واگذاري تلفن همراه روستايي به هشت روستاي استان خراسان جنوبي از ديگر طرح‌هايي بود که در اين هفته گشايش يافت. از ديگر دستاوردهاي اين هفته مي‌توان به ارتباط رساني به ۲۲ روستاي استان چهار محال و بختياري با هزينه ۶۶۰ ميليون ريال اشاره …

به گزارش موبنا به نقل از  روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات،واگذاري تلفن همراه روستايي به هشت روستاي استان خراسان جنوبي از ديگر طرح‌هايي بود که در اين هفته گشايش يافت.
از ديگر دستاوردهاي اين هفته مي‌توان به ارتباط رساني به ۲۲ روستاي استان چهار محال و بختياري با هزينه ۶۶۰ ميليون ريال اشاره کرد.
همچنين، ارتباط رساني به روستاي «گود محمد خان» استان خراسان جنوبي، راه‌اندازي دفتر ICT روستايي در استان بوشهر و ارتباط يک دانشگاه ديگر در استان مازندران به شبکه فيبرنوري، از ديگر دستاوردها در مدت زماني ذکر شده
مي‌شوند.
بر اساس اين گزارش، نصب و راه‌اندازي چهار سايت تلفن همراه(BTS) در شهرستان‌هاي رودان، جاسک، بندر عباس و روستاي خيرآباد در استان هرمزگان نيز از جمله طرح‌هايي است که در طول اين هفته مورد بهره برداري قرار گرفت.
۱۱۷/۱۳/الف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا