اندر حکايت تشعشعات موبايل

  اين تشکل که موسوم به واحد بهداشت حرفه اي است اين آزمايشها را انجام داده و سايت power unity هم آن را منتشر کرده است.   در اين آزمايشها يک بوته گوجه فرنگي در همان ۱۰ دقيقه اولي که کنار يک تلفن همراه قرار گرفت (بدون مکالمه) از خود هورموني را ترشح کرد که بيولوژيست …

  اين تشکل که موسوم به واحد بهداشت حرفه اي است اين آزمايشها را انجام داده و سايت power unity هم آن را منتشر کرده است.
   در اين آزمايشها يک بوته گوجه فرنگي در همان ۱۰ دقيقه اولي که کنار يک تلفن همراه قرار گرفت (بدون مکالمه) از خود هورموني را ترشح کرد که بيولوژيست ها آن را هورمون “استرس” مي نامند و گياهان به محض آسيب ديدن از خود ترشح مي کنند.
   آزمايش ديگري در سوئد انجام شده ، به اين ترتيب که کنار يک خرگوش موبايلي را گذاشتند که هميشه روشن بود و در عين حال خرگوش هم به شکل کامل تغذيه شد. پس از دو ماه خرگوش را به آزمايشگاه بردند و به نتايج جالبي رسيدند. خرگوش بخت برگشته با ادامه اين وضعيت بيشتر از يک سال زنده نمي ماند.
   حيرت آورتر اينکه يک تخم مرغ را ميان دو موبايل روشن در حال صحبت کردن گذاشتند. پس از يک ساعت تخم مرغ به حالت نيم پز درآمده بود.
   و بالاخره اينکه در آلمان بهاي خانه هايي که در نزديکي آنها ، آنتن هاي BTS نصب مي شود از خانه هاي مشابه در محلات ديگر، تا ۲۵ درصد ارزانتر است و اين موضوع آنقدر جدي گرفته مي شود که بيش از ۵۰۰ دانشمند آلماني در سال ۲۰۰۴ با ارسال نامه اي براي گرهارد شرودر صدراعظم وقت آلمان از وي خواستند از صدور مجوز براي نصب اين آنتنها در مجاورت خانه هاي مردم خودداري کند.
   به هر حال آنچه که تاکنون محرز شده، اين است که سرطان زا بودن امواج گوشي موبايل قابل اثبات نيست اما تاثيرات گرمايي و غير آن در انسان مشاهده شده است.
۱۷۹/۱۶/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا