همکاري موتورولا و کداک در گوشي تلفن همراه ZN5

به گزارش خبرنگار موبنا،  ZN5 موتورولا که ترکيبي از يک تلفن همراه با کيفيت است ، با دوربين پنج مگاپيکسلي به همراه پشتيباني نرم افزاري به بازار آمده است.تکنولوژي به کار رفته در اين گوشي  KODAK  Perfect  Touch ( لمس کامل تصوير )  است که تصاوير بسيار شفاف و تحسين برانگيزي به همراه تسهيلات جنبي …

به گزارش خبرنگار موبنا،  ZN5 موتورولا که ترکيبي از يک تلفن همراه با کيفيت است ، با دوربين پنج مگاپيکسلي به همراه پشتيباني نرم افزاري به بازار آمده است.
تکنولوژي به کار رفته در اين گوشي  KODAK  Perfect  Touch ( لمس کامل تصوير )  است که تصاوير بسيار شفاف و تحسين برانگيزي به همراه تسهيلات جنبي مانند فلاش زنون ، اتوفوکوس ، خروجي تلويزيون ، فيلم برداري چندين فريم و تصوير برداري پانوراما را با کيفيت۱۹۲۰ در  2560 پيکسل به کاربر هديه مي کند.
کمپاني موتورولا نيز با تکنولوژي پيشرفته و ابداعي خود Crystal  Talk( ارتباط شفاف ) نويد برقراري ارتباطي   ايده آل ، حتي در محيطهاي بسيار شلوغ را به کاربران داده است . همچنين سيستم ارتباط بي سيم اين تلفن همراه WALN اين امکان را به کاربران مي دهد تا با اتصال به شبکه اينترنت و با سرعت بالا از طريق جستجوگر HTML به آساني ارتباط خود را با شبکه جهاني برقرار نمايند .
 از ديگر مشخصات اين تلفن همراه مي توان به حافظه داخلي  350 مگابايتي  اشاره کرد که توسط  حافظه خارجي  Micro SD تاچهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
پروسسور مدل فوق يک CPU 500 MHZ مگاهرتزي است که داراي قابليت هايي همچون سيستم عامل لينوکس ( Linux ) ، پشتيباني با باندهاي ارتباطي GSM   850/900/1800/1900  و صفحه نمايشگر TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار است.
گوشي ZN5  داراي تکنولوژي  بلوتوث ، Wap ، GPRS کلاس ۱۲ و توانايي پخش فايلهاي صوتي و تصويري ، راديو FM ، خروجي تلويزيون ، هندزفري ، شماره گيري صوتي ، حافظه صوتي ، ويبراتور ، دفترچه تلفن با ۲۰۰۰ شماره به همراه Photo  Call و قابليت ثبت و برنامه ريزي امور روزانه ( Organaizer ) است.
باطري اين دستگاه در حالت آماده به کار ( Stand by ) تا ۵۸۰ ساعت و در حالت صحبت تا ۹.۵ ساعت امکان مکالمه مداوم را در اختيار کاربران خواهد گذاشت .
گوشي موتورولا مدل ZN5 هم اکنون با گارانتي رسمي و با قيمت ۴۵۰ هزار تومان در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۶۲/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا