معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، توليد بلندگوي iP29 که براي آيفون و آيپاد ارايه شده و هر دوي آنها را ساپورت مي کند، سيستم صوتي قابل شارژ  iP49 با ساعت زنگ دار و راديوي FM که براي استفاده خانگي کاربرد دارد نيز توسط اين شرکت ارايه شده است. اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، توليد بلندگوي iP29 که براي آيفون و آيپاد ارايه شده و هر دوي آنها را ساپورت مي کند، سيستم صوتي قابل شارژ  iP49 با ساعت زنگ دار و راديوي FM که براي استفاده خانگي کاربرد دارد نيز توسط اين شرکت ارايه شده است.
اين وسيله جانبي داراي باتري قابل شارژ lithium-ion است و سيستم کنترل از راه دور مي باشد و همچنين بلندگوي استريوي قابل حمل iHMP5 از ديگر توليدات اين شرکت است که هدفون دارد و امکان گوش دادن به موسيقي و به اشتراک گذاشتن آن را با ديگران براي کاربر فراهم مي کند.
اين وسيله جانبي علاوه بر آيفون با ديگر وسايل الکترونيک و رايانه نيز سازگار است.
*****
شركت  iVoice هدست بلوتوث Diamond-X را که به دليل مجهز بودن به دو مكيروفون با قابليت حذف صداهاي اضافي صدا را با كيفيت عالي منتقل مي كند، به بازار معرفي كرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از ژايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين هدست بلوتوث كه تا پايان ماه جاري روانه بازار مي شود ، قابليت شماره گيري صوتي از ليست مخاطبين را دارد و كاربر براي شماره گيري كافي است كه نام مخاطب مورد نظر را به زبان آورد.
باتري اين وسيله جانبي در زمان مكالمه ۵/۵ ساعت و در حالت آماده به كار تا ۲۰۰ ساعت دوام دارد.


معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها


******
موبنا- بلک بري هدست بلوتوث Car Visor را که  با تمام گوشي هاي مجهز به اتصالات بلوتوث سازگار است و براي استفاده در خودرو ها توليده شد ، به بازار لوازم جانبي تلفن همراه  معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بلک بري با ارايه انواع هدست ها و هدفون هاي بلوتوث گام بلندي در ارايه لوازم جانبي برداشته است و Car Visor داراي کنترل کننده هاي بي نظير براي تلفن هاي همراه است.
کاربران مي توانند با کمک اين وسيله جانبي به تماس ها پاسخ داده و به موسيقي گوش دهد و از طريق سيستم راديوي FM موسيقي را به باندهاي ماشين منتقل کند.
معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها


******
موبنا – شرکت هندي  Gurgaon تلفن همراه ”  Micromax x1i را که از نظر کاربري مي توان آن را با گوشي  LG KP199 “Dynamite” مقايسه کرد، به بازار موبايل معرفي کرده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” بست سينديکيشن دات کام” ، اين گوشي  داراي باتري با توان  بسيار زياد با ظرفيت ۱۷ ساعت مکالمه و يا تا ۳۰ روز حالت آماده بکار است.
اين گوشي همچنين داراي يک کليد  جهت يابي پنج  طرفه ، بلندگوهاي هندزفري ، ضبط صوت ، قابليت شماره گيري سريع ، قابليت مکالمه همزمان با چند نفر ( ويديو کنفرانس) ، قابليت ضبط و ذخيره يک صد پيام ، قابليت ضبط ۱۰۰ شماره تماس در دفتر تلفن گوشي و قابليت پخش موسيقي مي باشد  و قابليت ره گيري سارق و کليدهاي مقاوم د ربرابر گرد و خاک از ديگر ويژگي هاي آن است.
قيمت فروش اين گوشي ۱۹۹۹دلار اعلام شده است.
******
موبنا – شرکت ژاپني  NEC  ساعت مچي مسنجر مدل ” ام ۱۵۵″ / NEC M155 Messenger را که مي توان آن را از نظر قابليت ها با ساعت مچي موبايل LG 3G HSDPA مقايسه کرد، به بازار معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” آي فوريو دات کام” ،  اين ساعت مچي / مسنجر همراه براي کاربراني که در مشاغل حرفه اي پزشکي ، بهداشتي و حفاظت محيط فعاليت مي کنند ، وسيله اي بسيار مفيد است.
اين وسيله مچي همراه داراي قابليت ارسال و دريافت پيام موبايلي ، بلند گو ، ساعت ، يک صفحه نمايش سه خطي با قابليت بسته شدن به مچ دست و  استفاده بصورت گردن بند است  و داراي قابيلت ها کنترل چند گانه براي مکالمه و ابزار ارسال و د ريافت پيام مي باشد.
******
موبنا- گزارش ها حاکي از آن است که بزودي  دستگاه هاي سيار و بي سيمي در آمريکا ارايه مي شود که همانند تلفن هاي همراه، دستگاه هايGPS و دستگاه هاي پخش موسيقي (mp3 player) امکان دريافت سيگنال هاي تلويزيوني را خواهد داشت.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، به اين ترتيب کاربران امکان دسترسي به اخبار محلي، ترافيک و آب وهوا را خواهند داشت و اين سرويس نقش مهمي را در شرايط اضطراري همانند بروز توفان و زلزله که  شبکه هاي تلفن همراه در دسترس نيستند، ايفا مي کند.
۱۳۱/۱۱۲/۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا