جرم زمین‌خواری مربوط به مسئولان است

محمدرضا عدالتخواه اظهار کرد: موضوع زمین‌خواری و دست اندازی به بیت المال بحث مردم نیست، بلکه بحث مسئولان است؛ چرا که تنها افراد زورمدار و زرمدار هستند که دست به چنین اقدامات خلاف قانونی می زنند، نه مردم جامعه. وي گفت: به ما مسئولیت داده‌اند که حفظ نظام کنیم، نه حفظ فامیل و خانواده.بدون تعارف …

محمدرضا عدالتخواه اظهار کرد: موضوع زمین‌خواری و دست اندازی به بیت المال بحث مردم نیست، بلکه بحث مسئولان است؛ چرا که تنها افراد زورمدار و زرمدار هستند که دست به چنین اقدامات خلاف قانونی می زنند، نه مردم جامعه. وي گفت: به ما مسئولیت داده‌اند که حفظ نظام کنیم، نه حفظ فامیل و خانواده.بدون تعارف بگویم که به هر طرف نگاه می کنیم یا دست خودمان در فساد است و یا دست اطرافیان‌مان.
مشکلات فراوان خانواده  زندانيان
دادستان خرم‌آباد با بیان این‌که یکی از وظایف ما این است که راه را برای خانواده‌های زندانیان هموار کنیم، گفت: در این راستا انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان به کمک آن‌ها شتافته‌ که به کمک مردم و خیرین نیاز دارند. سعید رازانی در مراسم «نسیم مهر»، روز ملی حمایت از خانواده زندانیان اظهار کرد: مشکل ما انسان‌ها در این است که قدر خود را نمی‌دانیم. وی ادامه داد: در قرآن کریم آیات زیادی داریم که خداوند در آن‌ها به وصف کرامت انسان پرداخته است.
ضرورت حمایت از خانواده زندانیان نیازمند
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند گامی در جهت مصون ماندن خانواده زندانیان از آسیب‌های اجتماعی است که ممکن است برای خانواده زندانیان به‌وجود آید.جعفر گل محمدي در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان این استان، حمایت از خانواده نیازمند زندانیان را گامی در جهت مصون ماندن خانواده زندانیان از آسیب های اجتماعی که ممکن است برای خانواده زندانیان به‌وجود آید برشمرد و گفت: در سال گذشته میانگین از هر ۴۵ روز یک سبد کالایی شامل ۱۴ قلم برای خانواده زندانیان توزیع شده و در دو سال گذشته در مجموع ۴۵۹ روز به خانواده زندانیان به مبلغ   ۵۵۰ میلیون ریال به‌صورت وجوه نقدی پرداخت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا