EA موبايل ۳ بازي جديد عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، از ميان اين بازي ها مي توان به Need For Speed Undercover اشاره کرد که يک بازي کلاسيک با گرافيک بالا است.بازي ديگر از اين گروه Tomb Raider است که در مکان هاي شگفت انگيز و خطرناک اتفاق مي افتد و به کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، از ميان اين بازي ها مي توان به Need For Speed Undercover اشاره کرد که يک بازي کلاسيک با گرافيک بالا است.
بازي ديگر از اين گروه Tomb Raider است که در مکان هاي شگفت انگيز و خطرناک اتفاق مي افتد و به کاربران امکان مي دهد که خطرات و مخاطرات را تجربه کنند.
در ابتداي بازي بازيکن به مکاني که سال ها پيش گم شده وارد مي شود و در دنيا باستاني متحير و مبهوت باقي مي ماند، و کاربر بايد با جرات و جسارت به بازي وارد شود.
بازي ديگر از اين سري MySims است که کاربر بايد يک شهر را دوباره بسازد و به مردم کمک کند که پس از حمله ناگهاني دشمنان وضعيتشان بهبود پيدا کند.
در اين بازي بازيکن يک شخصيت حماسي را کنترل مي کند و بايد معماهاي مختلفي را حل و از شيرين کاري هاي بيشماري استفاده کند و نيز با تعداد زيادي هيولا بجنگد و از مکان هاي خطرناک عبور کند.
۱۷۹/ ۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا