گوشی جدید سامسونگ با بدنه تاشو در راه است

به گزارش موبنا، یک روز پس از این اتفاق منابع آگاه اعلام کردند که قرار است گوشی هوشمند مذکور با نام Golden Galaxy 3 با بدنه تاشو وارد بازار شود و هم‌اکنون کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) نیز مجوزهای مربوط به آن را صادر کرده است. لیست منتشر شده از سوی دو مرکز TENAA‌ و …

به گزارش موبنا، یک روز پس از این اتفاق منابع آگاه اعلام کردند که قرار است گوشی هوشمند مذکور با نام Golden Galaxy 3 با بدنه تاشو وارد بازار شود و هم‌اکنون کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) نیز مجوزهای مربوط به آن را صادر کرده است.

لیست منتشر شده از سوی دو مرکز TENAA‌ و FCC هنوز هیچ تصویری را در مورد این گوشی هوشمند منتشر نکرده است. با این وجود اسکرین‌شات‌های منتشر شده از آن نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری به دست کاربران می‌رسد.

به جز این، گوشی هوشمند SM-W2016 طول و عرض معادل ۱۲۰.۴ و ۶۱.۰ میلیمتر دارد و از مهم‌ترین قابلیت‌های ارتباطی آن می‌توان فناوری بلوتوث ۴.۱، WiFi، GPS، USB، ۴G LTE، TD-LTE و ۳G اشاره کرد.

این گوشی هوشمند پردازنده هشت هسته‌ای با توان ۲.۱ گیگاهرتز دارد که نمیاشگر داخلی آن ۳.۹ اینچی است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، دوربین‌های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، و نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

شرکت سامسونگ در نظر دارد این گوشی هوشمند تاشو را اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار جهانی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا