مشکلات پيش روي وزارت ارتباطات از ديد مخبر کميسيون اقتصادي مجلس

” کاظم دلخوش ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : نظارت و طرح سووال از وزيران و دستگاه هاي اجرايي دولت به معناي همخوان نبودن سياست هاي اين دو قوه نيست  بلکه اين مسئله فقط در راستاي اجراي صحيح قوانين وضع شده ميان هر دو قواي مذکور است .وي اظهار داشت : …

” کاظم دلخوش ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : نظارت و طرح سووال از وزيران و دستگاه هاي اجرايي دولت به معناي همخوان نبودن سياست هاي اين دو قوه نيست  بلکه اين مسئله فقط در راستاي اجراي صحيح قوانين وضع شده ميان هر دو قواي مذکور است .
وي اظهار داشت : وزارت ارتباطات از جمله وزارتخانه هاي فعال در دولت نهم به شمار مي آيد و اينکه در رسانه هاي گروهي از نا کارآمدي محمد سليماني و همکاران وي مطالبي مبني بر کم کاري آنان به چاپ مي رسد تنها براي ضعيف قلمداد کردن مسوولان اين وزارتخانه ميان مجامع عمومي از جمله مردم است .
به گفته وي ، ” سرويس دهي نامطلوب تلفن همراه ، ارسال نشدن SMS  برخي مشترکان ، راه اندازي سرويس MMS  با تاخير زماني بسيار طولاني از جمله مشکلات پيش روي وزارت ارتباطات و اپراتور هاي فعال در کشور است .
وي همچنين با بيان اين كه بايد از لحاظ زيرساخت و فيبرنوري شتاب بيشتري ايجاد شود ، يادآور شد: در حال حاضر شبكه اينترنت در كشور ما نه تنها از سرعت بالايي برخوردار نيست ، بلكه با همان سرعت پايين نيز مدام قطع مي‌‏شود.
مخبر کميسيون اقتصادي مجلس تصريح کرد : وزارت ارتباطات اين توان را دارد تا با برطرف کردن مشکلات مطرح شده از سوي منتقدان ، خود را بار ديگر جمع وزارتخانه هاي مطرح کشور قرار دهد .
۱۶۲/۱۳/۱۲۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا