بحران مالي غرب بازار گوشي تلفن همراه ايران را در بر مي گيرد

” عباسعلي ابونوري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : تمامي کشورها براي مقابله با بحران مالي غرب اقدام به تشکيل کميته بحران براي توليدکنندگان و مصرف کنندگان خود کرده اند و حال نبود اين کميته در کشور کاملا احساس مي شود .وي ادامه داد : تشکيل کميته بحران مالي براي برخي …

” عباسعلي ابونوري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : تمامي کشورها براي مقابله با بحران مالي غرب اقدام به تشکيل کميته بحران براي توليدکنندگان و مصرف کنندگان خود کرده اند و حال نبود اين کميته در کشور کاملا احساس مي شود .
وي ادامه داد : تشکيل کميته بحران مالي براي برخي از کالا ها همانند گوشي تلفن همراه ضرورت دارد و هرگونه کوتاهي در اين زمينه جبران ناپذير است .
مدرس دانشگاه آزاد تهران اظهار داشت : بحران اقتصاد جهاني که از ناحيه تحريم‌كنندگان ايران در کشورشان تحمل مي‌شود ، به کشور ما در حال سرايت  است و بايد خود را آماده مقابله با اين بحران کنيم .
وي گفت : بحران مالي غرب در بازار گوشي تلفن همراه کاهش قيمت اين کالا را در بردارد و بر اين اساس فعالان اين صنف در بازار دچار کسري درآمد مي شوند كه متقابلا با مسئله پايين آمدن قيمت و ايجاد مشکلات براي عرضه کنندگان گوشي دولت تنها منجي آنان بشمار خواهد آمد .
وي به نقش رسانه هاي گروهي در کشور براي ايجاد فرهنگ سازي مقابله با بحران مالي اشاره کرد و خاطر نشان کرد :  رسانه‌هاي گروهي با توجه به نقش کليدي خود در زمينه اطلاع رساني مي توانند مردم و مسوولان را در زمينه‌ها و ابعاد مختلف اين بحران آشنا سازند .
۱۲۳/۱۱/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا