NTTDoCoMo گوشي هاي هوشمند نوکيا را نمي فروشد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ژاپن تايمز، اين شرکت ژاپني روز دوشنبه اعلام کرد که برنامه عرضه گوشي هاي هوشمند نوکيا را براي بهار سال آينده لغو کرده زيرا اين شرکت فنلاندي اعلام کرده که در حال خروج کامل از بازار ژاپن است.اين اپراتور تلفن همراه ژاپني در ابتداي همين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ژاپن تايمز، اين شرکت ژاپني روز دوشنبه اعلام کرد که برنامه عرضه گوشي هاي هوشمند نوکيا را براي بهار سال آينده لغو کرده زيرا اين شرکت فنلاندي اعلام کرده که در حال خروج کامل از بازار ژاپن است.
اين اپراتور تلفن همراه ژاپني در ابتداي همين ماه (نوامبر) اعلام کرده بود که تلفن همراه  E71 را که يک گوشي هوشمند باريک مجهز به صفحه کليد کامل QWERTY است ، تحت سري گوشي هاي بسيار پيشرفته به عنوان بخشي از خط توليد گوشي هاي زمستاني در ژاپن عرضه مي کند.
اما سخنگوي اين شرکت يک روز پس از اينکه نوکيا اعلام کرده بود که به دليل بحران اقتصادي جهاني غير از گوشي هاي سري Vertu ، فروش تمامي گوشي هايش را در ژاپن لغو مي کند گفت که گوشي هاي هوشمند نوکيا نيز در اين کشور عرضه نخواهد شد.
در ادامه اين گزارش آمده است ، اين دو شرکت فنلاندي و ژاپني براي جبران خسارت ها احتمالي ناشي از لغو ناگهاني عرضه محصولات نوکيا  به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
نوکيا، بزرگ ترين سازنده گوشي تلفن همراه در دنيا است که در اواسط دهه ۱۹۹۰ به بازار ژاپن وارد شد اما محصولاتش در ميان کاربران ژاپني محبوبيتي کسب نکرد.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا