گوشي هاي HTC بيمه مي شوند

“سعيد هدايتي” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در طول زماني که گوشي هاي اچ تي سي  از گارانتي برخوردار است  به موارد خسارتي که شامل گارانتي نمي شود بيمه تعلق مي گيرد.وي با اشاره به بيمه اين نوع گوشي ها  گفت: خسارت هاي گوشي تلفن همراه که ناشي از ضربه خوردگي است  و …

“سعيد هدايتي” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در طول زماني که گوشي هاي اچ تي سي  از گارانتي برخوردار است  به موارد خسارتي که شامل گارانتي نمي شود بيمه تعلق مي گيرد.
وي با اشاره به بيمه اين نوع گوشي ها  گفت: خسارت هاي گوشي تلفن همراه که ناشي از ضربه خوردگي است  و شامل خدمات پس از فروش نمي شود تحت پوشش بيمه قرار مي گيرد.
مدير بازرگاني شرکت پرشين تلکام خاطر نشان کرد: با حضور در نهمين نمايشگاه صنايع مخابراتي و اطلاع رساني پيش بيني مي شود ميزان فروش گوشي هاي اچ تي سي در بازار تلفن همراه رو به افزايش رود.
وي همچنين با  اشاره به پيشي گرفتن گوشي هاي اچ تي سي از آِي ميت در بازار تلفن همراه گفت: گوشي هاي آي ميت  موجود در بازار چيني هستند وهمين امرنيز باعث شد تا ميزان فروش گوشي هاي اچ تي سي به طور چشمگيري افزايش بايد.
هدايتي تصريح کرد: هم اکنون گوشي  Touch Diamond اچ تي سي به دليل افزايش تقاضا ازفروش خوبي برخوردار شده  و در ليست پرفروش ترين هاي اين برند قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۳/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا