گوشی ۷۰۰ دلاری گلکسی ای ۹ با ۴ دوربین در پشت (+عکس)

گوشی “فرا میان رده” سامسونگ به نام A9 پس از مدت‌ها لورفتن و شایعه، رسماً رونمایی شد تا کاربران با پرداخت ۵۹۹ یورو / ۵۴۹ پوند یا ۷۰۰ دلار مالک این گوشی ۶.۳ اینچی شوند.

موبنا – طراحی این گوشی مدل فلت اس ۹ را در ترکیبی با نوت ۵ به یاد می‌آورد که در ابعاد ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل تعریف‌شده است و حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و در وسط قرارگرفته است که دلیل اصلی این نوع طراحی چینش ۴ لنز زیر هم است که به‌عنوان اولین گوشی جهان با ۴ دوربین در پشت ثبت‌شده است.

گوشی ۷۰۰ دلاری گلکسی ای ۹ با ۴ دوربین در پشت (+عکس)

از اسپیکر استریو خبری نیست و جک هدفون در کنار یو اس بی تایپ سی قرارگرفته است.
مشکی خاویاری، آبی لیمونادی و صورتی بادکنکی سه رنگ اختصاصی برای این گوشی است که ضمن داشتن اسلات برای افزودن حافظه جانبی، مجهز به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی است و از نوامبر به قیمت ۷۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

گوشی ۱۸۳ گرمی پردازنده ۱۴ نانومتری اسنپ دراگون ۶۶۰ با معماری ۸ هسته‌ای دارد و گرافیک آن نیز آدرنوی ۵۱۲ است.
اندروید ۸ اوریو و باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، همراه با ان اف سی، بلوتوث ۵، شارژ سریع و دو سیم کارته؛ از دیگر مشخصات گوشی A9 مدل ۲۰۱۸ است.
دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و باکیفیت تعریف‌شده اما نکته مهم نصب ۴ دوربین در پشت گوشی است که آن را متفاوت از سایر گوشی‌ها کرده است.
این ۴ دوربین به ترتیب از بالا به پایین به شرح زیر تعریف‌شده‌اند: دوربین ۸ مگاپیکسلی f2.4 اولترا واید با زاویه ۱۲۰ درجه، دوربین تله ۱۰ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی f1.7 و دوربین عمقی ۵ مگاپیگسلی که برای فوکوس لایو (جزییات تصویری به‌خوبی ذخیره می‌شود) مناسب به نظر می‌رسد.

 منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا