نسل جديد MMS در راه است / امکان ارسال پرسرعت SMS

دکتر مهدي پيرهادي مجري طرح در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين مطلب گفت: در حال حاضر نسل سوم MMS با نام IM در دستور کار است و به زودي اين نسل به مشترکان تلفن همراه ارائه خواهد شد.وي با بيان اينکه اين نسل با عنوان Instsnd Message مطرح است، افزود: با توجه به …

دکتر مهدي پيرهادي مجري طرح در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين مطلب گفت: در حال حاضر نسل سوم MMS با نام IM در دستور کار است و به زودي اين نسل به مشترکان تلفن همراه ارائه خواهد شد.
وي با بيان اينکه اين نسل با عنوان Instsnd Message مطرح است، افزود: با توجه به اينکه به زودي اپراتور سوم کار خود را آغاز مي کند، سيستم IM مي تواند امکانات جديدي را به مشترکان ارائه مي دهد.
پيرهادي توضيح داد: اين سيستم نوعي SMS پرسرعت است که در آينده مي تواند رقيب جدي براي SMS‌ باشد.
طبق اين گزارش، سرويس MMS يا پيامهاي چندرسانه اي به عنوان نسل بعدي سرويس SMS و به منظور برطرف کردن محدوديتهاي موجود در آن و ارائه سرويس مناسب تر به کاربران شبکه تلفن همراه ايجاد شد. اين سرويس با ايجاد امکان ارسال پيامهاي بدون محدوديت در اندازه و محتويات، امکان بسيار مناسبي را براي کاربران فراهم مي‌کند.
اين سرويس همچنين همانند SMS، يک سرويس مخابراتي محسوب مي‌شود که زيرساختهاي آن از طريق بسترهاي مخابراتي امکانپذير مي سازد و مشترکان تلفن همراه مي‌توانند از اين امکان براي ارسال صوت و تصوير از طريق تلفن همراه استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا