بازی اکشن «کوسه گرسنه» اندروید (+مود)

بازی «کوسه گرسنه» Hungry Shark Evolution بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط استودیوی مطرح Ubisoft Entertainment به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود!

موبنا –  در بازی کوسه گرسنه Hungry Shark Evolution شما در نقش یک کوسه ی گرسنه هستید که در دنیایی متفاوت پای می گذارید و برای بقای خود تلاش می کنید! تلاش شما این است که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کرده و بدین ترتیب رشد کرده و بزرگتر شوید!

بازی اکشن «کوسه گرسنه» اندروید

شما باید هر چیزی را که اطرافتان دیدید از انسان گرفته تا موجودات دریایی را بخورید تا از یک بچه کوسه ی کوچک به کوسه ای عظیم و ۱۰ تنی تبدیل شوید! انواع ماموریت های مختلف در بازی به شما محول می شود که با انجام آن ها و جمع آوری دستاوردها می توانید مهمات خود را ارتقا دهید و با خرید اقلام مختلف هیجان را بالا ببرید.

بازی اکشن «کوسه گرسنه» اندروید

وظیفه ی شماست که ۵ کوسه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید را بزرگ کنید و با پرورش آن ها کوسه هایی غول پیکر را بسازید! اگر به دنبال یک بازی جذاب و منحصر به فرد با گیم پلی اعتیاداور و طراحی منحصر به فرد هستید کوسه گرسنه را از دست ندهید!

بازی اکشن «کوسه گرسنه» اندروید

از ویژگی های بازی کوسه گرسنه Hungry Shark Evolution می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرافیک کنسولی با کیفیت سه بعدی و بالا
  • بودن ۵ کوسه برای رشد، پرورش و ارتقا
  • امکان باز کردن بچه کوسه ها و دیگر افزودنی های بزرگ
  • امکان کنترل کوسه با شتابسنج و یا لمس صفحه
  • کشف گنجینه های غرق شده ی موجود در اقیانوس
  • ۴۵ ماموریت برای تکمیل
  • امکان رفتن به شبکه اجتماعی فسیوک و اشتراک گذاری امتیاز

ما امروز آخرین و جدیدترین نسخه بازی پرطرفدار کوسه گرسنه Hungry Shark Evolution را به همراه نسخه مود و مگامود در اختیار شما قرار می دهیم. این بازی تا به امروز +۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است که شما می توانید جدیدترین ورژن بدون نیاز به دیتای آن را به رایگان و با یک کلیک دریافت نمایید.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی بدون نیاز به دیتا – ۱۲۹ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی بدون نیاز به دیتا – ۱۳۱ مگابایت

دانلود فایل نصبی مگامود بازی بدون نیاز به دیتا – ۹۸ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا